Geneest Loesje's sterilisatie wond wel goed?

Voor alle vragen over de castratie en sterilisatie, de geslachtsdelen van de kat, en andere vragen m.b.t. de voortplantingsorganen.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Geneest Loesje's sterilisatie wond wel goed?

Bericht door Dinky »

Ik weet het niet zeker;) Maar waarom zou ze wel weer bang worden? Als er iets bij de DA gebeurt dat ze niet leuk vind zal ze misschien daar niet weer heen willen maar dat zal ze niet zomaar associëren met thuis. Als ze dat gaat associëren zal dat met het reismandje zijn.
Bovendien kan een kat ook goed aanvoelen wat jij denkt en daarop reageren. Dus als jij bang bent dat ze weer bang gaat worden (wat ze eigenlijk helemaal niet lang is geweest als je het achteraf gaat bekijken) is er wel kans dat ze weer bang wordt. Snap je het nog?

Probeer dus gewoon te ontspannen ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
JenniiCelest

Re: Geneest Loesje's sterilisatie wond wel goed?

Bericht door JenniiCelest »

Ik snap je nog! Je hebt gelijk ;) Maar ontspannen is moeilijk xD...
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Geneest Loesje's sterilisatie wond wel goed?

Bericht door Dinky »

Hihi je zal mij ook niet horen zeggen dat ontspannen makkelijk is hoor ;)
Heb hier toentertijd ook een klein feestje gevierd toen na 3 maanden bleek dat de blaasgruis bij dinky weg was. Elke maand bij de DA langs geweest met urine en na 2 maand zat er nog beetje bloed in maar niet meer echt gruis. Toen werd gezegd dat als het de keer erna nog niet weg zou zijn ze verder onderzoek zouden moeten doen omdat dan misschien sprake was van een blaassteen die er niet uit kon. En als je dan weer heen moet dan weigert mevrouw natuurlijk eerst uren om op de kattenbak te gaan zodat je naar de DA kan met de urine :lol:
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
JenniiCelest

Re: Geneest Loesje's sterilisatie wond wel goed?

Bericht door JenniiCelest »

Ik vraag me eigenlijk serieus af hoe je de urine van een kat op wil vangen. Pleuntje zou super hard wegrennen als ik ren bakje ofzo onder haar zou houden. Dus.. hoe heb je dat gedaan??
En ik ben blij dat iemand mijn overbezorgdheid snapt. Mijn vriend heeft echt zoiets van waarom maak je je nou zo druk, je weet toch nog niets? Hij is het er wel mee eens naar de dierenarts te gaan overigens, maar hij is echt mega rustig daaronder!
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Geneest Loesje's sterilisatie wond wel goed?

Bericht door Dinky »

Voor het opvangen van de urine heb je speciale kattenbak korrels (klik) die je bij de da kan krijgen. Je hoeft er dus niet met een bakje achteraan te lopen ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
JenniiCelest

Re: Geneest Loesje's sterilisatie wond wel goed?

Bericht door JenniiCelest »

Dat had mijn schoonzusje moeten weten. Die moesten laatst urine opvangen van hun kat en ze had daarvoor op facebook gevraagd hoe ze dat in godsnaam moesten doen. Raar eigenlijk dat de dierenarts ze dst niet vertelde dan.
Plaats reactie