filmpjes voor katten

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Maxim
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 23 dec 2012 01:42

filmpjes voor katten

Bericht door Maxim »

Ok, ik hoop dat er niet al een topic over was want ik kon er niets over vinden, wel een over een app maar weet niet of dat is wat ik bedoel.

Ik kom vanmiddag thuis van boodschappen doen en vind mn man en kinderen lachend op de bank, de laptop op de grond met Teike er recht voor. Er stond een filmpje aan van vogeltje die rap heen en weer vliegen en fluiten. Teike bleef er naar kijken en liep steeds rond de laptop om erachter te kijken waar die vogeltjes nou eigenlijk naar toe gingen...

Het was natuurlijk wel erg grappig maar ik vond het eigenlijk een beetje zielig..ze mag niet naar buiten en ze was er best van in de war, dat zag je duidelijk..

Is dit zielig of niet? Ik heb haar speeltje gepakt en ben met haar gaan spelen, ze was ook veel feller dan anders, waarschijnlijk omdat haar instinct zo aangewakkerd is. Ik ben ook bang dat ze zich er moeilijker bij zal neerleggen om niet naar buiten te mogen..

Doe ik te overdreven hierin is mijn vraag...?? (dat word namelijk wel geroepen hier... :???: ..)
Gebruikersavatar
xdenise
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2012 10:43

Re: filmpjes voor katten

Bericht door xdenise »

Wat niet weet wat niet deert.. :P

Maar ik ken je zorgen wel hoor! Ik was eerst bang dat ik mijn binnenpoezen naar 'buiten' zouden verlangen wanneer ik ze uit zou laten. Maar dat valt heel erg mee.

Ik neem ze regelmatig mee om te wandelen of een stukje te touren. Als ik de tuigjes pak komen ze enthousiast aanrennen om naar buiten te gaan. En als we weer thuis komen, weten ze niet hoe snel ze weer lekker in hun mandjes moeten liggen. Dus nee, ik zou je geen zorgen maken.
Meow is like aloha - it can mean anything ~
Gebruikersavatar
puksji
Panter
Panter
Berichten: 483
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:59

Re: filmpjes voor katten

Bericht door puksji »

Ik zet mijn kin... uh katten altijd voor de televisie om ze bezig te houden!
Niets mis mee toch?
Afbeelding
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024

*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: filmpjes voor katten

Bericht door BillyJean »

ach, zo zijn ze van de straat toch, is toch leuk!?
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
lidewij020
Panter
Panter
Berichten: 453
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:03
Locatie: Amsterdam

Re: filmpjes voor katten

Bericht door lidewij020 »

Katten kunnen wel degelijk gefrustreerd raken als ze een prooi niet kunnen pakken. Dat geldt ook voor spelen met een laserlampje. Het is belangrijk voor de katten om ook regelmatig te spelen met "prooien" die ze wel echt kunnen pakken. Dus muisjes, veertjes aan een hengel etc. Dan kan zo'n filmpje af en toe geen kwaad!
Die van mij vinden dit filmpje geweldig... Vergeet niet het geluid erbij aan te zetten. http://www.youtube.com/watch?v=s34iw1P1lkQ
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
Gebruikersavatar
puksji
Panter
Panter
Berichten: 483
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:59

Re: filmpjes voor katten

Bericht door puksji »

Deze is heel leuk en griezelig echt: http://www.onemotion.com/flash/spider/
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024

*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
Plaats reactie