Silly doet vreemd

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Plaats reactie
LoveLess
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2012 14:06

Silly doet vreemd

Bericht door LoveLess »

gisteravond komt mijn poes bij mij liggen op de bank en het valt me op dat ze wat harder ademt als normaal. Ik maakte me nog niet zoveel zorgen, want ze doet weleens gek en holt ze door de kamer, misschien was ze moe.
Dat ze bij ons kwam wonen was ze best wel kaal, met wat goede voeding ziet ze er nu wel weer goed uit, ze heeft nog wel wat korstjes, maar verder ging het wel goed, ze leeft alsof ze een 2de jeugd heeft.
Ze is ongeveer zes jaar, maar vanmorgen vertelde mijn vriend, die eerder als mij op was dat Silly vreemde kotsgeluiden maakte en haar evenwicht 2 keer verloor en omviel, maar vervolgens gewoon wegliep. En ook geen haarbal achterliet..
Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Denk er wel over om naar de dierenarts te gaan. Haar zusje die in Limburg woont heeft epilepsie dus ik maak me nu wel een beetje zorgen om mijn lieve Silly.
Ik hoor haar nog steeds wat luidruchtiger ademen dan normaal, dus maak me wel zorgen ookal ligt ze wel nu rustig te slapen...
Gebruikersavatar
xdenise
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2012 10:43

Re: Silly doet vreemd

Bericht door xdenise »

Heb je de dokter inmiddels al gebeld voor advies? Wat zei die?
Meow is like aloha - it can mean anything ~
Plaats reactie