Help mijn kitten van 21 weken is bang voor mij..

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Bumbie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 jun 2012 16:37

Re: Help mijn kitten van 21 weken is bang voor mij..

Bericht door Bumbie »

Chiquita98 schreef:Das raar inderdaad. Als je begint met: ik weet niet meer wat ik moet doen dan check je toch gelijk het forum? We gaan er maar vanuit dat het nu dus blijkbaar wel weer goed gaat.
dat klopt als je dat kan doe je dat ook, alleen kon ik dat dus niet anders zet ik geen bericht neer voor hulp.
Bumbie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 jun 2012 16:37

Re: Help mijn kitten van 21 weken is bang voor mij..

Bericht door Bumbie »

@castratenkoor ik kan niet citeren en of een pb sturen omdat maar 1 citaat in een ander
citaat kan hebben dus doe ik het maar zo.

Ook voor jou geldt dat ik niet eerder heb kunnen reageren sorry.
In het nekvel pakken is het advies wat ik van veel mensen heb gekregen en sommige
zoals jij bent het er niet mee eens dat kan uiteraard, echter is het wel een
natuurlijke reactie de moeder doet dat ook. Dat was ook de eerste en de laatste
keer dat ik dat heb gedaan en ben me ook wezenloos geschrokken. Mijn huis kitten
vriendelijk maken dat hoeft niet want dat is het al.. Ook kittens moeten leren en
dat mogen ze doen met oude gordijnen ;-). Gelukkig is hij 100+ bijgedraaid maar
denk ook hoe moeilijk dat is geweest ik hem op advies van konijntje hem heel veel
minder aandacht gegeven dat vond hij niet leuk maar het heeft wel geholpen dus ik
denk dat ik het te veel goed wilde maken.
Bumbie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 jun 2012 16:37

Re: Help mijn kitten van 21 weken is bang voor mij..

Bericht door Bumbie »

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties vooral voor degene die ik wel nog heb kunnen lezen!

Hij na het goede advies van jullie helemaal bijgedraaid en is mijn spindoktertje weer, nu ik de rest van de reacties heb kunnen lezen over stemverheffing daar herken ik wel veel in daar is hij ook positief gevoelig voor. Als hij me voor de voeten loopt en hij is zo snel onze rocky bill boa (kopstootmonster) en ik loop tegen hem aan of een van de honden dan kon ja kon hij heel beledigd zijn. Nu negeer ik hem een beetje hou hem wel in de gaten uiteraard wat hij doet. Maar nu gaat hij maar op een ander plekje staan of gaat op het opstapladdertje zitten van andere worden vindt het hier ook wel prima.

Dank jullie wel!
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Help mijn kitten van 21 weken is bang voor mij..

Bericht door Chiquita98 »

We reageren zo omdat het gewoon heel vaak gebeurd dat iemand hier(soms in paniek) een vraag stelt en dan nooit meer komt kijken. Soms gaat dat irriteren. We voelen ons namelijk betrokken bij het lief en leed van alle katten.

Maar wat fijn dat het nu weer goed gaat. Jouw kat is gewoon een gevoelig katje denk ik.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Bumbie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 jun 2012 16:37

Re: Help mijn kitten van 21 weken is bang voor mij..

Bericht door Bumbie »

Kan ik me wel iets bij voorstellen dat is ook niet leuk gelukkig ben ik niet zo iemand.. Ik wilde maar kon echt niet eerder reageren anders had ik dat wel gedaan..

Hij is ook heel gevoelig aanhankelijk knuffelmonster :) het is dat ik nu niet wil opstaan en dat ik baal dat ik geen telefoon en of fototoestel bij de hand heb, want hij ligt lekker languit op zijn rug tegen me aan met zijn bekkie open hoektandjes bloot lekker te dromen had eigenlijk even in het zwembad willen duiken maar hij ligt zo lekker te slapen dat ik nog wel even wacht :)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9343
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Help mijn kitten van 21 weken is bang voor mij..

Bericht door castratenkoor »

Fijn dat je wat aan de reacties hebt gehad. En dat je ze ter harte hebt genomen.
Alles voor het goede doel = een goede band moet je maar denken.
katje weer gelukkig en jij weer gelukkig, zo horen we het graag!
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie