mauwende en sproeiende kat

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Plaats reactie
shab D
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jun 2012 05:22

mauwende en sproeiende kat

Bericht door shab D »

hai ik heb sinds kort een kat genomen die eerst van een vriendin van me was. ze emigreerde naar australie en ik nam de kat in huis omdat ik het zielig vond om het arme beestje naar het asiel te laten sturen en omdat ik van katten hou, had er zelf vroeger een. nu hebben ik en mijn vriend dus de kat. ik ben zelf kok en mijn vriend is monteur dus is hij van 6 tot 4 aan het werk en ik van 3 tot half 1. dus de kat is nooit lang alleen maar hij miauwt zoveel. savonds smiddags sochtends. als we savonds proberen te slapen gaat ie mauwen, dan loopt ie naar de woonkamer of de badkamer en begint hij super veel te mauwen. ook sochtend vroeg begint hij weer en hij houd het een paar uur luidkeels vol. dus het resultaat is weinig slaap.en als ik in de woonkamer ben sproeit hij tegen de muur terwijl hij me strak aankijkt. heeft dit een betekenis of zoiets? weet iemand iets hier op want ik en mijn vriend slapen weinig en ik zou niet weten wat ik moet doen.

groet, shab
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: mauwende en sproeiende kat

Bericht door Adriana »

welkom op het forum en ik kan me voorstellen dat dit niet een leuke situatie is..
bedenk dat je nieuwe aanwinst moet wennen, het zal een hele overgang zijn.
ideaal is twee goed schoongehouden kattenbakken en zet als het kan eentje op de plaats waar hij tegen de muur plast.
en ik zou hem voor een algemene controle langs de dierenarts halen, missch is hij toch niet in orde (gebit??) en/of heeft hij ergens pijn.
eet en drinkt hij goed?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger