Felimazole in de aanbieding

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
San1984
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jun 2012 16:48

Felimazole in de aanbieding

Bericht door San1984 »

Wegens het moeten laten inslapen van onze poes hebben we een dicht doosje felimazole over. Een doosje van 100 x 2,5 mg, Nieuwprijs: 40 euro. Wellicht heeft er iemand interesse om het van mij met 25% korting te kopen? Dus voor 30,00? Anders kijk ik of ik het kan terugbrengen bij de dierenarts waar het onlangs gekocht is.
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door pinguin »

Denk niet dat je hier veel mensen zult vinden die dit middel (willen) geven aan hun kat. Als ik jouw was zou ik het proberen terug te brengen naar de dierenarts en kijken of je daar je geld terug kan krijgen.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door Ilone »

Volgens mij zijn er genoeg mensen op het forum die Felimazole aan hun kat (moeten) geven Pinguin ;)
Is schildklier medicijn.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Cerna

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door Cerna »

Jammer weer de roze pilletjes; werd vorige week ook al aangeboden door iemand en ik geef oranje.
Wanneer het incl. verzendkosten is, wil ik ze wel overnemen. Cochi slikt z'n pillen gelukkig gemakkelijk en dan geef ik er wel twee per keer.
Stuur me maar een PB indien akkoord.

En nog gecondoleerd met het verlies van je poes! Is ze oud geworden?
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door pinguin »

Ilone schreef:Volgens mij zijn er genoeg mensen op het forum die Felimazole aan hun kat (moeten) geven Pinguin ;)
Is schildklier medicijn.
Uhm dan geloof ik dat ik toch achter loop. Ik dacht dat dit een achterhaald middel was. (van wege de bijwerkingen) Maar ik kan het mis hebben. (lees ook nooit in medisch dus misschien dat het daar vaker voorbij komt en de ervaringen anders zijn)
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
San1984
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jun 2012 16:48

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door San1984 »

Ze is ruim 18 jaar geworden! Vanaf mijn 9e is ze bij me geweest.
paasnini

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door paasnini »

Niet achterhaald hoor.
Als je 1 kat hebt is het ook wel een optie om de schildklier brokjes te gaan geven ipv medicijnen maar dat werkt alleen als je maar 1 kat hebt aangezien ze niets anders mogen eten dan die brokjes en nog maar weinig dierenartsen hebben de brokjes.
Cerna

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door Cerna »

Helaas, de deal is ontbonden. Ik dacht Sandra te helpen omdat geen dierenarts pillen terugneemt, maar ze wil vooruitbetaling en dat doe ik niet.

Dus mocht iemand anders vooruitbetaling van 30 euro geen probleem vinden en Felimazole geven, dan zijn ze nog in de "aanbieding".
San1984
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jun 2012 16:48

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door San1984 »

Ik dacht dat vooruitbetaling gebruikelijk was, ik ben namelijk eerder mijn producten hierdoor verloren. Ik heb nu een nieuw voorstel aan Cerna gedaan (gedeeltelijk vooruit, gedeeltelijk achteraf) en ik hoop dat ze hier nog op in gaat. Anders mogen jullie uiteraard nog reageren.

Groetjes San
Dinokater
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jun 2012 23:42

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door Dinokater »

Wegens het overlijden van mijn dierbare Dino (hij is 15 jaar geworden) heb ik nog ruim 60 tabletjes Feimazole over. het betreft de roze van 2,5 Mg.

tegen elk aannemelijk bod worden ze naar je toegestuurd.
Pieterdina
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2012 13:48

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door Pieterdina »

Hoi,

Geldt deze aanbieding nog?

Groetjes, Petra.
San1984
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jun 2012 16:48

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door San1984 »

Hoi Petra,
Ja ik heb ze nog. Voor 20 euro mag je ze hebben. Ik hoor graag van je.
Groetjes Sandra
VrouwtjeMarjolein
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2012 13:17

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door VrouwtjeMarjolein »

Hallo iedereen,

ook mijn lieve Juultje heb ik na een respectabele leeftijd van 22 jaar moeten laten inslapen na een hersenbloeding.
Zij was de jaren ervoor al schildklier patient, dus kreeg ze felimazole.
Ik heb nu nog een potje met 49 pillen van 5 mg (oranje) in de aanbieding, en ook nog een potje met 42 van 2,5 mg (roze)
Als iemand interesse heeft om ze over te kopen, dan hoor ik het graag.
De roze mogen weg voor 10 euro, en de oranje voor 13 euro.

Opsturen kan, maar ophalen mag ook. Ik woon in Utrecht-West.
artemis
Panter
Panter
Berichten: 445
Lid geworden op: 12 jan 2012 16:03

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door artemis »

Wat een mooie leeftijd heeft Juultje gehaald, veel sterkte!

Ik kan de Felimazole niet gebruiken want Pappie is hopelijk genezen na een joodbehandeling.
Heb zelf nog een bijna vol potje roze over...

PS Wat de vorige reacties betreft denk ik dat vooruit betalen gebruikelijk is. De aanbieder zit ongetwijfeld met een voorraad over (meestal met achtergrond op het forum), maar of de afnemer wel met centen over de brug gaat komen na ontvangst is maar de vraag...
Cerna

Re: Felimazole in de aanbieding

Bericht door Cerna »

Nou, je kunt ook andersom redeneren: jij stuurt je geld en vervolgens komen er geen medicijnen want de aanbieders zijn meestal mensen die je niet "kent" van het forum. Je moet dus wel heel erg goed van vertrouwen zijn.......

Ik sta op het standpunt dat degene die medicijnen overneemt degene die ze aanbiedt helpt want deze kan er niets meer mee omdat de meeste dierenartsen geen medicijnen terugnemen.
En dus moet de aanbieder blij zijn wanneer iemand de medicijnen over wil nemen en kan dus niet ook nog eisen gaan stellen zoals vooruitbetaling.
Wanneer de aanbieder dus niet akkoord kan gaan met de voorwaarden die de koper stelt, dan gaat de deal niet door. Zo simpel is het.
Plaats reactie