Exil flea free

In dit forum kun je terecht met vragen over (ont)vlooien, teken, wormen, mijt, etc. kortom, alles wat kriebelt en kruipt en waar je kat niet blij van wordt.
Plaats reactie
Fleurr
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jun 2012 12:19

Exil flea free

Bericht door Fleurr »

Hallo alle aal
Ik ben hier gekomen omdat ik een vraag heb en wellicht kunnen jullie mij helpen!

16 juli moet mijn kat naar het pension omdat wij op vakantie gaan. Voordat hij daar naar toe mag moet hij ontvlooit zijn. Ik neb mijn kat sinds maart en heb nog nooit anti vlo gebruikt omdat hij nooit buiten komt.

Mijn kat is bijna 2 en weegt 5,2 kilo.
Mijn vriend heeft exil flea free en beaphar gekocht.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Exil flea free

Bericht door nellebel »

lees via zoekfunctie maar op exil. grote troep, kan je kat doodziek van worden. ik zou het niet gebruiken, maar spul halen bij de DA.
heb het mijn kat 1x gegeven. ze werd er gelukkig niet ziek van maar vlooien gingen er ook niet dood van.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Henkie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 mei 2011 13:29

Re: Exil flea free

Bericht door Henkie »

Stronghold is het beste, en anders bijvoorbeeld Advantage.

Maar heeft je kat vlooien? anders zeg je toch gewoon dattie ontvlooit is, asltie vlo-vrij is tenminste.
Fleurr
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jun 2012 12:19

Re: Exil flea free

Bericht door Fleurr »

Hij heeft 100% zeker weten geen vlooien. Maar is het niet zo dat dat spul ook beschermd zodat hij geen vlooien kan krijgen in het pension
paasnini

Re: Exil flea free

Bericht door paasnini »

Ik zou hem zeker een pipet geven voor hij gaat maar dan inderdaad wel een merk van de dierenarts.
Plaats reactie