Voer Mixem

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
Frezona
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2012 09:08

Voer Mixem

Bericht door Frezona »

hoi,

Vraagje ik lees dat veel mensen verschillend voer geven. Hoe doen jullie dat? Want las namelijk iemand anders weer zeggen dat mixen niet mag.

Ik heb op dit moment een doos, die licht dicht af te sluiten is. ik mix zelf ook voer en doe alles bij elkaar in de doos. Doordat ik geen auto heb en financieel niet echt ruim zit koop ik vaak 1x in de zoveel tijd een zware zak (duur) voer (mijn vader rijd dan) en vul dit aan met voer van supermarkt wat in kilo zakken komt en dus in mijn rugtas mee kan. dit gaat dan samen in de doos. Hoe slecht is het om steeds verschillende merken te nemen trouwens?

groet Frezona

p.s. misschien is het al een keer behandelt hoor heb zoveel mogelijk proberen te lezen maar soms zie je door de bomen het bos niet meer.....
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Voer Mixem

Bericht door Adriana »

welkom op het Forum!
ik snap het probleem en toch, en toch .....
.... zou je liever geen super goedkoop Action/Aldi etc-voer moeten geven. dat heeft een hoog gehalte granen/tarwe en het geld dat je daarmee uitspaart, kun je gelijk opzij leggen voor de dierenarts want veel katten krijgen daar blaasgruis en ook wel overwicht van.
dus je bent relatief goedkoper uit als je kwalitatief goed voer voert.
dat kan in verschillende soorten maar ik weet van veel katten dat ze er een hekel aan hebben als hun brokjes door elkaar gehusseld worden.
dat wordt wel gedaan als je een kat aan ander voer wilt laten wennen en dan steeds afnemende/toenemende hoeveelheden.
ik neem aan dat je toch ook natvoer geeft?

lees toch eens door een paar voedingstopics heen, het kan nooit kwaad om je op de hoogte te stellen van informatie en ervaringen enzo..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie