Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

Jammer, maar ja waarheid en leven is hard :(
Ik sluit deze topic, ik heb teveel hoop gegeven naar mezelf, niet slecht bedoeld

Iedereen dankje voor je hulp.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Kattenbella »

Jammer, er zijn best mensen die tips geven en misschien mee zoeken en zeker met je meeleven.

Ik kan hier in Groningen niet meer voor je doen dan hopen dat je mooie tux weer gevonden wordt.

Sterkte!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door pinguin »

Het is hard en moeilijk om de waarheid onder ogen te zien. Sterkte er mee.
Schiedam is geen kleine plaats. En ik vrees dat een niet geholpen kater aardig zal rondzwerven. En dat maakt een zoek tocht moeilijk.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Adriana »

Alperen schreef:Jammer, maar ja waarheid en leven is hard :(
Ik sluit deze topic, ik heb teveel hoop gegeven naar mezelf, niet slecht bedoeld

Iedereen dankje voor je hulp.
hoop dat je toch een tijdje bij ons blijft. er staat veel informatie over de verzorging van katten op het forum en je kunt hier over alles vragen stellen.

en nog even iets over je eerste zin: verdriet hoort bij het leven en afscheid nemen van iets waar je erg veel van gehouden hebt, doet veel pijn.
wij begrijpen dat heel erg goed want wij moeten af en toe ook afscheid nemen van onze, soms erg zieke, lieverds. maar we vergeten ze nooit.
ik hoop voor je dat je, als je dat zelf wilt, een lieverd mag gaan uitzoeken in het asiel en hoop dat je daar toch ook weer heel gelukkig mee zult worden!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

pinguin schreef:Het is hard en moeilijk om de waarheid onder ogen te zien. Sterkte er mee.
Schiedam is geen kleine plaats. En ik vrees dat een niet geholpen kater aardig zal rondzwerven. En dat maakt een zoek tocht moeilijk.
Ja... dat liet mij huilen, maar je hebt gelijk :)
hoop dat je toch een tijdje bij ons blijft. er staat veel informatie over de verzorging van katten op het forum en je kunt hier over alles vragen stellen.

en nog even iets over je eerste zin: verdriet hoort bij het leven en afscheid nemen van iets waar je erg veel van gehouden hebt, doet veel pijn.
wij begrijpen dat heel erg goed want wij moeten af en toe ook afscheid nemen van onze, soms erg zieke, lieverds. maar we vergeten ze nooit.
ik hoop voor je dat je, als je dat zelf wilt, een lieverd mag gaan uitzoeken in het asiel en hoop dat je daar toch ook weer heel gelukkig mee zult worden!
Ik zou wel een kat uitzoeken, maar niks zal zijn hoe het was, die kater was echt een Familiestukje voormij.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Kattenbella »

He, niet opgeven hoor!
Heb je de gemeente ook gebeld of er een eventuele doodgereden kat is gevonden. Klinkt wel naar, maar dan weet je zeker waar je aan toe bent.
Ik blijf voor je duimen.
Zelf heb ik jaren naar een vermiste kat gezocht, helaas niet teruggevonden, maar wel na 1,5 jaar een kat van iemand anders teruggevonden en op de Amivedi site gezet.
Blijf daar kijken en alle asiels ook afbellen.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

Kattenbella schreef:He, niet opgeven hoor!
Heb je de gemeente ook gebeld of er een eventuele doodgereden kat is gevonden. Klinkt wel naar, maar dan weet je zeker waar je aan toe bent.
Ik blijf voor je duimen.
Zelf heb ik jaren naar een vermiste kat gezocht, helaas niet teruggevonden, maar wel na 1,5 jaar een kat van iemand anders teruggevonden en op de Amivedi site gezet.
Blijf daar kijken en alle asiels ook afbellen.

Ik heb je reactie gelezen, en ben persoonlijk naar de gemeente gegaan, Jammer genoeg zijn paar katten doodgereden, rondom de tijd toen mijn kat weg ging, gelukkig niet van mijn, Groot opluchting natuurlijk.

En jammer genoeg is er maar een Asiel in Schiedam, maar nog steeds geen kater van mij, ik check elke dag deze forum, elke dag Amivedi, Om de week naar de asiel.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Kattenbella »

Lieverd, meer kan je niet doen en ik blijf voor je duimen!
Je hart luchten hier kan altijd ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door pinguin »

Het blijft altijd hard om een kat niet terug te vinden. Vergeten zal je deze kat nooit doen. Maar misschien vind je in het asiel wel een nieuwe lieverd die de pijn een beetje kan verzachten.
En als je een nieuwe kat in huis neemt. Snuffel dan voor al hier rond op het forum en stel je vragen als je die heb. Zodat het je geen tweede keer over komt.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

pinguin schreef:Het blijft altijd hard om een kat niet terug te vinden. Vergeten zal je deze kat nooit doen. Maar misschien vind je in het asiel wel een nieuwe lieverd die de pijn een beetje kan verzachten.
En als je een nieuwe kat in huis neemt. Snuffel dan voor al hier rond op het forum en stel je vragen als je die heb. Zodat het je geen tweede keer over komt.

Zal ik doen dank je wel :).

En KattenBella, dank je voor je hulp, tot nu toe heb je me non stop moed gegeven om niet op te geven, heel erg bedankt.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Kattenbella »

Ik blijf duimen en hopen voor je!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

*BUMP*

Jammer genoeg is mijn katertje niet gevonden, maar me tante heeft nu paar kittens, ik hoop dat een van 'm een mannetje is, dus ik krijg een nieuw kitten... :)

HAHA ik denk dat ik mijn kater heb gevonden!!

http://schiedam.dierenbescherming.nl/as ... at/1/22237
Gebruikersavatar
puksji
Panter
Panter
Berichten: 483
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:59

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door puksji »

Ja het is m hè! Wat geweldig, morgenvroeg meteen bellen!
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024

*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Adriana »

oink.... je bedoelt dat je geliefde tuxedo intussen bij het asiel is binnengebracht en daar op jou zit te wachten en het niet naar zijn zin heeft????
dus is gevonden en daar naar toe gebracht??
en vertel ons even de komende dagen hoe het is afgelopen..!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Ilone »

Ik hoop voor je dat dit hem is, en dat jij ervoor kunt gaan!
Heb je al gebeld??
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Plaats reactie