Bedorven vlees in Sannabelle?

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NadineDilara
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 mar 2012 21:42

Bedorven vlees in Sannabelle?

Bericht door NadineDilara »

Ik heb een klein zakje Sannabelle Kitten besteld, zodat ze het kan proeven. Maar nu hoor ik dingen als bedorven vlees en zurig ruikende Sannabelle brokjes? Is dit nog steeds gaande, en hebben jullie hier recentelijke ervaringen mee? En wat vinden jullie van Happy Cat Fit & Well Junior? Alvast bedankt!
Groetjes Nadine en een kopje van Dawn en Jiraiya
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9349
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Bedorven vlees in Sannabelle?

Bericht door castratenkoor »

Ik heb alleen positieve ervaring met Sanabelle Urinary zakken 10 kg.
Slechte ervaring met grote zakken Porta 21.
Geen ervaring met Happy Cat.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Bedorven vlees in Sannabelle?

Bericht door Adriana »

als je het al besteld hebt, dan komt het dus gewoon binnen en is het een kwestie van neus erboven en ruiken!
als je ervaringen zoekt van gebruikers van soorten van een merk, zoek dan even via de zoekfunctie rechtsboven.
over het geheel zijn de ervaringen op het Forum met Sanabelle goed, goeie prijs/kwaliteitverhouding, brede samenstelling.
alleen als je een bedorven zak treft, dan wordt dat niet gegeten en ben je veel geld kwijt. dus bestel ik al maanden kleine zakjes en het laatste zakje huid&vacht rook goed.
Happy Cat nierdieet had dezelfde kwaal, maar de laatste zak rook goed.

het is altijd een gok en ook Sanabelle heeft vele soorten en de soorten die het hardst gaan, zijn het eerste weer 'schoon'.
hier eten de katers geen foute Sana brokken en de schade die we er hier van hebben is alleen financieel.. grmbl
iets anders.. kijk wel uit om te lang kittenbroks te voeren.. sommige jonge katten reageren daar niet zo goed op omdat de voedingswaardes van kittenbroks nogal hoog zijn..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie