Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door jennli »

Wat een zieke klootviool!
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
silfje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 aug 2011 11:58

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door silfje »

misschien heeft hij gewoon een geluidstape of een youtube filmpje van een kat gebruikt, en is het gewoon een gemene grapjas die niet beseft hoeveel iemand om een kat geeft.
wat een idioot, die mensen zijn ziek in hun hoofd en dat zijn geen leuke grappen

ik hoop dat je de kat snel vindt
Rita
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2012 19:17

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door Rita »

Ja, dat had ik gelukkig inmiddels ook al bedacht, er schijnt op Youtube een filmpje van een gillende kat te zijn waarvan de eigenaars het beestje drugs hebben gegeven. Ook heel ziek!!!!
Ik zit momenteel even met een dilemma. Ik ben zooo moe van het zoeken, mijn lijf kan haast niet meer, voel me rillerig en koud. Iedereen zegt dat ik moet proberen te ontspannen en even NIET zoeken. Maar ik ben zo bang dat ik het beestje "mis" als ik niet zoek, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Heeel moeilijk!
Trouwens, morgenavond komt er een advertentie in de lokale krant dus daar heb ik nu mijn hoop op gezet.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door Anne »

:-( Wat een nachtmerrie deze onwetenheid. Ik hoop en duim dat je haar snel vindt.
Hopelijk levert die advertentie wat op, sterkte
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
catsini
Poema
Poema
Berichten: 266
Lid geworden op: 06 mar 2011 14:03

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door catsini »

die onzekerheid is vreselijk, hoop dat je een reaktie krijgt,
sterkte, Catsini
I'll Stay here forever, Winny* en Miets* Patty en Moessey....
Rita
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2012 19:17

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door Rita »

Wel 2 reacties gehad op advertentie, 1 persoon die mij heel veel sterkte toewenste en een kattenvrouwtje maar aan de andere kant van de stad. Desondanks zou ze blijven opletten. Morgenmiddag ga ik een weekje met vakantie (zucht, helemaal geen zin natuurlijk) maar iedereen zegt dat het goed voor me zal zijn, ze zien me alleen maar wentelen in mijn verdriet. De buren krijgen allemaal sleutels van mijn huis en gaan goed opletten. Het zou een wereldwonder zijn als ze ineens voor mijn deur staat maar het zou het mooiste kadootje zijn bij thuiskomst.
Gebruikersavatar
catsini
Poema
Poema
Berichten: 266
Lid geworden op: 06 mar 2011 14:03

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door catsini »

ik duim voor je, hoop dat ze terug komt,
je weet het nooit!
I'll Stay here forever, Winny* en Miets* Patty en Moessey....
Rita
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2012 19:17

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door Rita »

Ik heb helaas heel slecht nieuws. In de trein onderweg naar huis vanuit Oostenrijk kreeg ik het bericht dat Nala vrijdagnacht gevonden is, levend, in een gebied waar ik heel vaak gezocht heb. Een jongen heeft haar meegenomen naar huis en in een schuurtje bedekt/beschut gelegd. Hij kon haar niet in huis nemen omdat ze een grote hond hadden. Die ochtend gingen ze kijken en ze was overleden. Een kleine troost dat ze in ieder geval niet buiten in die vreselijke kou is gestorven. Mijn moeder zei dat ze er vredig bij lag. Vandaag ga ik e.e.a. nog regelen met de Dierenambulance. Het verbaast me sowieso dat ze het nog zo lang heeft volgehouden. In ieder geval heb ik nu zekerheid en kan ik het rouwproces in en afscheid van haar nemen. Ik dank jullie voor al het medeleven!
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door Chiquita98 »

Wat sneu. Maar wel heel fijn voor je dat je nu weet dat ze is gevonden. Heel veel sterkte
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door Anne »

Wat triest zeg, heel veel sterkte met het verlies van je meisje waar je zo naar op zoek was.
Dat ze uiteindelijk toch gevonden is is goed nieuws, nu kun je het afsluiten en weet je wat er met haar gebeurt is. Dat valt misschien te verkiezen boven al die onzekerheid.
Heel veel sterkte

Lieve Nala rust zacht
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door jennli »

Kippevel en tranen. Sterkte! Wel fijn dat je nu niet langer meer in onzekerheid bent.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Gebruikersavatar
catsini
Poema
Poema
Berichten: 266
Lid geworden op: 06 mar 2011 14:03

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door catsini »

vreselijk is dat voor je, maar nu is Nala weer thuis.
nu kan je afscheid van haar nemen,
heel veel sterkte

Lieve Nala rust zacht
I'll Stay here forever, Winny* en Miets* Patty en Moessey....
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5475
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door nellebel »

heel veel sterkte. wel fjin dat ze terecht is, nou weet je dat ze is overleden en kun je afscheid nemen. anders was je altijd in onzekerheid gebleven.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Rita
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2012 19:17

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door Rita »

Ik weet niet in hoeverre jullie spiritueel zijn ingesteld, maar er zijn de afgelopen dagen bizarre dingen gebeurd. Eerst vloog er afgelopen zaterdag een roodborstje mijn huis binnen, wat nog nooit is gebeurd, en gisteravond liep er een kat mee naar mijn huis, doorweekt van de regen en miauwend. Ik heb natuurlijk het beestje binnengelaten, eten gegeven (alhoewel hij er goed doorvoed uitzag) en hij heeft lekker op mijn bed gelegen. Ik heb met hem gekroeld, net zoals Nala altijd deed. Tot mijn grote verbazing was het beestje de volgende dag verdwenen (waarschijnlijk door het kattenluikje weggegaan). Tekens van Nala???
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5475
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Poes Nala vermist - weggelopen om te sterven?

Bericht door nellebel »

ben zelf ook nogal spiritueel als ik het zelf meemaak. ik voelde onze nellie ook toen ze was overleden. en flippie lag altijd op mijn schouders. zelfs mijn man vertelde wel eens dat hij de druk op zijn schouders voelde alsof flippie er lag. iedere avond zie ik 1 heel felle ster, weet dat het mijn schatjes zijn, en s'morgens leidt die ster me onderweg naar mijn werk.
ik zag in mjin nieuwe katten vaak ook gedrag terug van mijn overleden katjes. alsof ze even werd ingefluisterd. flippie is ons vlindertje en ik heb op het grafje een vlindertje staan op zonne energie. soms deed het ding niks terwijl de zon flink scheen, en toen we dachten gooi het din maar weg want hij doet niks begon hij ineens hard te draaien. soms sta ik bij het grafje en praat ik me ze en zeg dat ik haar zo graag nog een keer zou zien rennen door de tuin, dan begint het vlindertje te draaien.
ik voel dat alledrie mijn overleden katten nog dicht bij me zijn.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie