Vraag over de hechting na sterilisatie

Voor alle vragen over de castratie en sterilisatie, de geslachtsdelen van de kat, en andere vragen m.b.t. de voortplantingsorganen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anousje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 mei 2011 17:04
Locatie: Rotterdam

Vraag over de hechting na sterilisatie

Bericht door Anousje »

mijn katten zijn gister gesteriliseerd. maarnu heb ik een vraag over de hechting. dus hoop ik dat iemandmij kan helpen..
ze hebben allebei een knoop hechting maar lucy heeft 3 knopen vb: x--x--x
en droppie heeft maar 1 knoop vb: ------x. is het normaal dat het bij allebei verschillend is? want droppie heeft er zeker niks uitgetrokken anders zou ik dat moeten zien (rood, gaatjes waar de hechting zat). maar haar huid is gewoon mooi van kleur en dergelijke.
Laatst gewijzigd door Admin op 21 okt 2011 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: vraag ivm hechting.

Bericht door Adriana »

dat is typisch een vraag die je ff aan de assistente van de dierenarts zou moeten stellen, die de poezels heeft gecastreerd...
het is voor ons een beetje moeilijk van een afstand te zien/weten hoe de ingrepen zijn verlopen, dat is per dier beetje verschillend..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5471
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: vraag ivm hechting.

Bericht door nellebel »

zijn het allebei poezen? of zit er een kater bij?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Anousje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 mei 2011 17:04
Locatie: Rotterdam

Re: vraag ivm hechting.

Bericht door Anousje »

nee het zijn allebei poezen.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5471
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: vraag ivm hechting.

Bericht door nellebel »

geen idee, zou ik even de DA vragen. mogelijk dat het bij 1 poes wat lastiger ging en daarom de opening iets groter gemaakt moest worden?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie