Tijger en Dingo vermist

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
TijgerenDingo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 okt 2011 22:52

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door TijgerenDingo »

Hallo allemaal,

Hier even een kleine update. Heb nog steeds niks vernomen van mijn katten. Ben er ondertussen achter dat hier uit de buurt al 9 katten vermist zijn inclusief de 2 van mij. Krijg veel informatie over de kattenhaters hier, maar geen harde bewijzen. Ga er toch mee naar de politie, denk niet dat ze er iets mee kunnen, maar voor mijn gevoel heb ik dan toch alles gedaan wat ik kan...
Ben bij ze allemaal aan de deur geweest ondertussen, maar er wordt gewoon niet opengedaan, of ze doen net of je gek bent.
Wat een bikkels heh...eerst een onschuldig dier wat aandoen, maar nooit de bikkel zijn om het toe te geven ( ik ga er maar vanuit datiemand ze wat gedaan heeft, anders had je toch al wel iets moeten horen?! )
Ik heb er in ieder geval flink de ****** over in...welke debiel neemt maar zo het recht in eigen hand?!

* ik mis men schatjes zooo!!* :iluvu: :iluvu:
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door Anne »

Heel veel sterkte... :-( Je machteloosheid moet frustrerend zijn
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door Kattenbella »

Wat vreselijk! Is het niet een idee met alle mensen die hun katten vermissen bij die vermeende daders langs te gaan. gewoon om te vragen of ze weten waar jullie katten zijn. Doen ze niet open, dan met zijn alleen achterom gaan kijken. Wel allemaal samen.
Aangifte doen is goed, maar bewijs zal er denk ik niet komen. Hou je je andere katten wel binnen nu?
Sterkte!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door Esther87 »

Hey,

tijdens mijn zoektocht naar Aslan heb ik ook verscheidene vermist posters gezien (+-4/5) verdeeld over 3 maand? Ik heb van een gehoord dat hij weer terecht is en de anderen weet ik niet. Ik ga er niet vanuit dat het een kattenhater is of zou dat het dan toch zijn?! Ik durf er niet eens aan te denken moet er niet aan denken dat er zoiets met mijn Aslan is gebeurd, onschuldig en zo lief als die is. Ik heb in de buurt rond gevraagd maar niemand wist van een kattenhater.

Geef de moed niet op hoor! Je weet het maar nooit zeker!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door Anne »

Probeer daar niet over in te zitten, anders word je knettergek van onwetenheid :-(
meestal is het wel in de buurt bekend en hangt de buurt vol met flyers e.d. van andere vermiste katten.
Ik blijf duimen dat Aslan gauw terug naar huis komt.
Heel veel sterkte!!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
TijgerenDingo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 okt 2011 22:52

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door TijgerenDingo »

Al 6 weken, en 5 weken dat ik niks meer heb gehoord van men katten...
Krijg alleen maar rare telefoontjes van mensen die zeggen dat ze de kat gezien hebben maar dat ze er wel geld voor willen hebben en dan pas willen zeggen waar die is..
Alle posters zijn ondertussen door mensen verwijderd...
Ga maar weer nieuwe ophangen... en hopen dat we eens een keer wat horen..

onzekerheid... ik haat het!!
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door Kattenbella »

Vreselijk, zieke figuren die misbruik maken van jouw angst en onzekerheid! Heel veel sterkte.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Melanie1701
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 nov 2011 10:59

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door Melanie1701 »

Ik snap hoe je je voelt. Sinds Mei is gijs weg. We dachten dat er wat gebeurt is. auto ongeluk en ergens is gaan liggen om in te slapen. Nu is sinds een aantal weken de tweede weg. In het laatste half jaar zijn er al zo 5 andere katten die wij kunnen opnoemen die we niet meer zien. We denken dus ook dat er een kattenhater in de buurt woont. Ik hoop dat dit niet het geval is bij jullie en dat de katten weer terug komen.
TijgerenDingo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 okt 2011 22:52

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door TijgerenDingo »

Eergisteren, 7 en 8 weken,m'n katten spoorloos.
Tot ik toevallig weer een oud collega sprak. Zij heeft vorig jaar een cursus gedaan als dierentolk. Ik ben niet iemand die daarin geloofd, maar wil het ook niet helemaal wegwuiven. En ik geloof ook niet dat ze zo iemand zou zijn die me maar zo wat wijs wil maken. Maargoed, Vanavond kreeg ik van haar het eerste bericht. Vind het nog steeds raar om erover te praten in de zin van wat mijn katten gezegt hebben maargoed, het is wel iets wat me hoop geeft op dit moment.

Dit is wat ik te horen heb gekregen van haar:
Ze zitten een wijk verderop. Bij mensen met 2 kleine kinderen. Ze kunnen gewoon naar buiten, en lopen ook vaak in de buurt. De reden dat ze niet thuis komen is omdat ze het zo zielig vinden voor de 2 kleine kinderen die zoveel van hen houden en om hen geven. Mijn collega hen gezegt dat wij ze ook ontzettend missen, maar in hun woorden '' Chan en Rich begrijpen het beter, die zijn groter.''
Ze zeggen ook dat ze wel weer naar huis zullen komen en noemen het nummer 25. Ze kan er alleen niet uit wijs worden wat dit bij hen betekent. (misschien willen ze ons een leuke kerst geven, komen ze over 5 dagen dan thuis ''25ste'' of is het een huisnummer?? ) Enfin, ze praten ook over ''die ander'' ( Mijn collega wist niet dat wij een klein katje erbij hebben gekregen Jiba) dus ze heeft het een beetje weggewuivd alszijnde dat de katten niet jaloers moesten zijn op de fretten.)
Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik hier mee moet, de ene kant is het een ''geruststelling'' te weten dat ze nog leven..maar in hoeverre kunnen mensen dit.. ??
Ga in ieder geval maar weer eens posters ophangen, en nu aan de overkant van de weg..
Wou dit toch even melden... Ben allang blij dat ze zoals zij zegt, geen slachtoffer zijn geworden van een kattenhater.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door nellebel »

zou inderdaad posters ophangen. las laatst een stukje in aan kattemagazine dat veel katten meerdere baasje hebben. en dat het belangrijkste is dat duidelijk wordt dat je katten niet uit zieligheid worden gevoerd maar dat iedereen goede bedoelingen heeft.belangrijk nu is denk ik te weten te komen waar ze zijn en dan met die mensen overleggen hoe verder.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
silfje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 aug 2011 11:58

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door silfje »

http://tuintirades.blogspot.com/2010/07 ... et-op.html

misschien dat dit artikeltje je ook een beetje helpt om de moed erin te houden
Gebruikersavatar
heidinuyten
Huiskat
Huiskat
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 jul 2009 17:19
Locatie: Noord-Brabant

Re: Tijger en Dingo vermist

Bericht door heidinuyten »

Hoi,

Ook al zijn je katten zogenaamd verkocht als ze de buitenlucht hebben geproefd, je bent nog altijd zelf de baas en niet je katten, zet dit een week of 2 door en ze weten niet beter.
En ik spreek uit ervaring met 2 katten bij mijn ouders die al zeker 6 jaar buiten kwamen, en nu niet meer buiten mogen wegens medische problemen.

Ik hoop dat ze terug komen of gevonden worden, die onwetendheid maakt een mens snel 10tal jaren ouder door jezelf druk maken.
Lightning!
Plaats reactie