Gezwel aan heup

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
pini
Lynx
Lynx
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 sep 2003 17:07
Locatie: zeeland

Bericht door pini »

Kippevel!!!

Bij het lezen van dit bericht. Het gaat weer de goede kant op!!! Ik vind het zo fijn voor je. En die mensen moeten maar kletsen. Jij bent gek op dat beestje en het is je vriendje al zo lang. Daar maak je je bezorgd om. Ik had dat ook met Pini. Gewoon je gevoel volgen en laten spreken. Ik duim voor Dikkie.
Groetjes Gerda
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Nou Anouschka ik denk dat ze heel erg blij was dat je vannacht bij haar was! Ik ben erg blij dat het nu weer beter gaat!
Ik snap niet dat er mensen zijn die dat gevoel niet kennen, moet je toch een hart van steen hebben als je je geen zorgen maakt om je dieren zou ik dan denken! Ik ben dan ook blij dat er hier allemaal mensen zijn die deze zorgen wel kennen en delen!
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Hallo Anouschka,

Geweldig dat het een abces ipv een gezwel bleek te zijn en dat Dikkie opknapt :cool:
Ik heb hier een natuurlijk antivlooienmiddel, misschien is zoiets wat voor Dikkie.
Geef haar een dikke knuffel van ons hier en ook een voor jou voor al je inzet.

Groeten Bella en de Katten.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gesloten