Vermist in Deurne: onze katten Speedy en Smartie

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Freefashion1
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2011 02:04

Vermist in Deurne: onze katten Speedy en Smartie

Bericht door Freefashion1 »

Sinds half mei (Speedy) en 22 mei (Smartie) zijn onze twee katten verdwenen tijdens onze vakantie, waarschijnlijk weggejaagd door onze oudste kat, die zich nu de baas voelt. Onze 'catsitter' (wij zitten nog tot vrijdag in het buitenland) heeft al vanalles geprobeerd: flyers, met buren praten, asielen en dierenartsen afgebeld en uiteraard veel rondgelopen, geroepen, met eetbakjes en kattensnoepjes gerammeld etc. Tot nu toe zonder resultaat. Wat kunnen we nog proberen? Heeft iemand van jullie een van onze katten gezien? Ze hebben geen halsbandje om dus misschien denken mensen dat ze geen baasje hebben? Speedy is een grijs gestreepte tijgerkat (mannetje) met witte borst van 3 jaar, Smartie is een vrouwtje van net een jaar, wit met rosse lapjeskat.
Alle tips zijn heel welkom, stuur ze aub naar Ninette@telenet.be
Freefashion1
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2011 02:04

Re: Vermist in Deurne: onze katten Speedy en Smartie!

Bericht door Freefashion1 »

De poezen zijn dus bij ons thuis verdwenen terwijl wij zelf op reis waren, dit ter verduidelijking.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Vermist in Deurne: onze katten Speedy en Smartie!

Bericht door nellebel »

Zijn ze gechipt?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Vermist in Deurne: onze katten Speedy en Smartie!

Bericht door pearlsofpassion »

Waren ze gewend om buiten te gaan? Gaat de andere kater nog buiten?

Het is een heel vervelende situatie en ze zullen vast niet terugkomen als jullie er niet zijn.
Maar ik zou al zeker eten buiten laten staan. Als ze nog in de buurt zijn, kunnen ze tenminste thuis eten en is er ook minder kans dat ze gaan zwerven. Ook een schuil- en slaapplekje voorzien met een kussentje dat ze kennen van binnen, kan echt geen kwaad.

Hoe komt het dat jullie oudste kat de anderen verjaagd. :eeh: Vreemd toch als ze altijd samen leven? Overkomt jullie dit dan niet als jullie thuis zijn?

Ik hoop dat je zo snel mogelijk naar huis kan komen en dat jullie de katten alsnog terugvinden.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Plaats reactie