Zenuwtikjes of iets anders?

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Plaats reactie
evaluna
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2011 19:00

Zenuwtikjes of iets anders?

Bericht door evaluna »

Hallo mensen ,

IK heb een poesje van ongeveer 8 jaar oud .
Zij heeft sinds de laatste tijd zenuwtrekjes in haar gezichtje . Ze knijpt dan haar oogjes stijf dicht en ze trekt met haar snotharen . Haar oortjes "wapperen"........
Beter kan ik het niet uitleggen . Haar gezichtje is dan helemaal verwrongen .
Deze zenuwtrekjes worden de laatste tijd steeds erger !


Weet iemand wat dit toch is !
IK ben best wel bezorgd .

Alvast bedankt ! Evaluna
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5465
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: zenuwtikjes of anders ?

Bericht door nellebel »

oh jee, dit deed mijn nellie op het laatst en werd met de dag erger. het was bij haar neurologisch door een vreselijke ziekte.
Ik wil je verder niet bang maken, maar ga toch maar naar de DA, want het klinkt niet goed.

het is niet mijn bedoeling om je bang te maken. bedenk me net dat het mijn angst is. Misschien is het wel iets heel onschuldigs. Sorry als ik je onnodig bang heb gemaakt, maar ga voor mijn gemoedstoestand maar even naar de DA
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: zenuwtikjes of anders ?

Bericht door Adriana »

klapperen met oortjes komt hier regelmatig voor, dan is het alsof er een scheut door het koppetje gaat en dat wappert er dan bij de oortjes uit en je hoort soort van geklapper.
twee van onze katzels (broer en zus) doen dat.

je schrijft dat het erger wordt en dan zou het wel eens, zoals de ervaring van nellebel is, niet in de haak kunnen zijn. zeker omdat ze het voorheen niet deed..
je dierenarts is de enige die goed kan onderzoeken, wij zijn geen dierenarts en zien haar ook niet.. dus toch maar even langs denk ik ook..
enne, welkom ;-) op het Forum!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: zenuwtikjes of anders ?

Bericht door Anne »

Ik zou dat ook laten nakijken bij de dierenarts. Hopelijk valt het allemaal mee. Hou je ons op de hoogte?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie