Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Bericht door Admin »

Topic geplaatst voor ALH Nutrition Animal Health.

ALH Nutrition Animal Health geeft gratis tenminste 20x Phenivir™ 39% weg!

Wat is Phenivir?
Phenivir is een voedingssupplement voor alle katten en specifiek de katten die geïnfecteerd zijn met Feline Immunodeficiency Virus (FIV), Feline Leukemia Virus (FeLV) of een andere virusinfectie. De combinative van zymosan geïsoleerd uit S. cerevisiae en 4-amino-3-phenyl-boterzuur zorgt voor het behouden van een gezond immuunsysteem voor uw kat.
Phenivir wordt geleverd als poeder dat eenvoudig door de voeding gemengd kan worden en een aangename geur heeft.

Deze actie
ALH Nutrition Animal Health geeft het volgende weg:
15x Phenivir 39% 5 gram: Voor acute toepassing (< 30 dagen)
5x Phenivir 39% 15 gram: Voor langdurige toepassing (> 30 dagen)
klik hier voor meer informatie

Wilt u een van de producten ontvangen? Mail dan uw naam- en adresgegevens naar projecten@alhnutrition.nl. Vanzelfsprekend worden uw gegevens enkel voor de verzending gebruikt. Noemt u aub ook welk product uw voorkeur heeft. Wij verzenden het product met uitgebreide instructie binnen 5 werkdagen.

Over ons
ALH Nutrition Animal Health is een merknaam van EBPC Pharmaceuticals, wij produceren voedingssupplementen van hoge kwaliteit voor uw geliefde huisdieren. Wij zijn gevestigd te Staalstraat 29c, Utrecht.

Vragen
Heeft u vragen stelt u ze dan in dit topic of via email. Wij van ALH Nutrition Animal Health zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden.

http://www.alhnutrition.nl - http://animalhealth.alhnutrition.nl - http://www.ebpcpharmaceuticals.eu
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Advertorial - ALH Nutrition Animal Health geeft weg!

Bericht door nellebel »

nou, meteen aangevraagd. ideaal misschien wel voor onze flippie.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Bericht door nellebel »

joepie....ik heb al bericht. onze flippie gaat het gratis mogen proberen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
ALH Nutrition
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2011 15:17
Contacteer:

Re: Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Bericht door ALH Nutrition »

Er zijn nog steeds gratis exemplaren op voorraad!
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Bericht door Ilone »

Ik vind het een hele goede actie, maar gelúkkig heb ik het niet nodig!
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Bericht door nellebel »

even een update. Onze flippie is er dus een maand geleden mee gestart. Ik heb zaterdag contact gehad met ALH hierover om hun op de hoogte te houden van flippie.
ik heb hen verteld over de bijwerkingen die bij flippie iei vrij heftig waren. zoals de extreme sedatie en de vreemde pupillen (die klein bleven en niet meer reageerde op licht en donker). gelukkig ging dit na een uur wel voorbij. hier gingen ze zeker iets mee doen. tevens gesproken over het wat moeilijk afmeten van de poeder. wat ik vooral bij flippie crusiaal vond omdat ze ze heftig reageerde erop.
Ook hier waren ze zich al van bewust en werd aan gewerkt.
Maar het ALLERBELANGRIJKSTE....is dat ik hun heb laten weten hoe flippie vooruit is gegaan. goh, een maand geleden bespraken we thuis al weer waar de grens zou liggen voor het toelaatbare voor kwaliteit van leven voor flippie. (flink rochelen, hier duidelijk zeer veel last van hebben, slechter eten, inactief, vreemde spiertrekkingen van de huid, niet meer op mijn schouder springen, en jullie weten wat dat voor flippie betekend). en nu...1 maand verder.....ze lijkt weer de oude. Ze is zo energiek. de muizen vliegen weer rond, mijn rug zit onder de krassen en ze eet de oren van mijn kop. ik heb hun ook verteld dat ik wil doorgaan met de poeders. ben er zo blij mee.
Ze hebben zelfs aangeboden om flippie, zolang het voor hun kan, gratis de poeders te laten gebruiken.
wat een service. en dat terwijl ze al zovee lvoor ons hebben gedaan. ik heb mijn flippie terug en vrees dat ze er anders al niet meer was geweest.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Bericht door Adriana »

jeetje, wat een geweldig goed nieuws en dan van een gebruiker, dus het werkt! :eclap: :pdtura1:
en je wordt als klant ook nog eens heel goed behandeld en dat is ook altijd erg plezierig..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9352
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Bericht door castratenkoor »

Wat een goede service, wat fijn dat Flippie het er zo goed op doet!
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Cindy1969
Lynx
Lynx
Berichten: 172
Lid geworden op: 19 aug 2009 20:54
Locatie: Heiloo

Re: Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Bericht door Cindy1969 »

Wat een geweldig goede service ! EN natuurlijk super dat Flippie het zo goed doet op deze poeders :grin:
ALH Nutrition
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2011 15:17
Contacteer:

Re: Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Bericht door ALH Nutrition »

Inmiddels zijn wij vanwege een gift aan de Stichting FIV-FeLV momenteel door ons budget voor deze actie heen. Helaas kunnen wij daarom op dit moment geen nieuwe aanvragen meer honoreren. U kunt ons product wel aanschaffen via onze consumentenshop en Dierapotheker.nl.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Bericht door nellebel »

geweldig dat ze het daar ook gaan proberen. ik heb hun een uitgebreide mail gestuurd met onze bevindingen. woehoe....kan het wel uitschreeuwen. ben zo blij. YES weer wat heerlijke katteleventjes verlengd. voel me zelfs trots op mezelf (oeps, en dat zeg ik niet zo snel)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Adv. - ALH geeft gratis Phenivir voor FIV/FeLV katten

Bericht door nellebel »

ik heb ze bij ALH laten weten dat flippie is overleden. fijn dat ze hebben gereageerd. ik be nze erg dankbaar, denk echt dat flippie door de poeders extra maandjes heeft gekregen dat wij nog van haar konden genieten.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie