Winnie ingesmeerd tegen de zon en is nu bang

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Plaats reactie
diane007
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 jan 2011 10:11

Winnie ingesmeerd tegen de zon en is nu bang

Bericht door diane007 »

Hier Diane terug.
Jullie weten dat ik Slash heb moeten laten inslapen,maar had hier nog andere poes Winnie,witte kater.Nu weer slecht nieuws gehad,hij heeft huidkanker.Ik doe er alles aan om hem in te smeren met sun bloc 50 en hem uit zon te houden,maar nu is hij angstig en bang geworden van mij en is moeilijk om hem te verzorgen en te helpen met medicijnen.Heb al feliway gekocht en nu lees ik van Destress,maar heb juist gebeld naar apotheker en ja Belgie dat apenland heeft dat weer niet.Waar kan ik het kopen hier in Belgie of is alleen in Nederland en waar op een site. Is het goed dat ik het zo doe.
Laat die prachtige en hulpzame tips maar komen,hier weet ik zeker dat ik geholpen word.
Bedankt vrienden voor alle hulp tot nu
Kus Diane
Laatst gewijzigd door Admin op 21 apr 2011 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast
Gebruikersavatar
Zuri
Poema
Poema
Berichten: 337
Lid geworden op: 24 jun 2010 19:01
Locatie: Leiden

Re: help dames

Bericht door Zuri »

Hoi Diane,

Ik heb zelf geen ervaringen met katten met huidkanker die je tegen de zon moet beschermen, maar kun je je kat niet gewoon binnen houden? Achter het raam kun je niet bruin worden, dus ik neem aan dat dat dus ook geen verslechtering van huidkanker veroorzaakt. Als dit werkt, dan hoef je je kat namelijk ook niet in te smeren en ben je van het hele gedoe af. Of denk ik dan te simpel???
groetjes Sandra

Kopjes van Heilige Birmaan katers Zuri en Noah en 'buiten-gewone' lapjespoes Roos

Neem eens een kijkje in mijn fotoalbum :-)
diane007
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 jan 2011 10:11

Re: help dames

Bericht door diane007 »

ja zou simpel zijn als ik hem kon binnen houden,maar heb geprobeerd en hij raak meer gestresseerd,maar dat lukt goed,hij gaat onder bomen liggen,dus niet in zon,heeft het door denk ik al ik het zeg,maar ik moet weten over dat produkt Destress dat het gemakkelijker terug wordt om hem binnen te krijgen voor medicijnen.En ervaringen zijn altijd het belangrijkste en waar ik kan kopen.
Kus
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Winnie ingesmeerd tegen de zon en is nu bang

Bericht door Ilone »

Krijgt hij al een beloning als hij zijn medicijnen krijgt?
Als je hem beloont met iets lekkers, zal hij het gaan associeren met dat lekkers. En zal hij misschien eerder komen.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
diane007
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 jan 2011 10:11

Re: Winnie ingesmeerd tegen de zon en is nu bang

Bericht door diane007 »

ja hoor dat krijgt hij ook.Heb alles al geprobeerd en met veel geduld en liefde,echt
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Winnie ingesmeerd tegen de zon en is nu bang

Bericht door pearlsofpassion »

Destress kan je bij de dierendokter op internet bestellen. Ik heb er nog nooit iets besteld. Maar je kan via de zoekfunctie vast wel wat info vinden.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Plaats reactie