[=TERUG] Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
Teigetje + Kit
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 apr 2011 13:39
Locatie: Eindhoven

[=TERUG] Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Teigetje + Kit »

Ik ben hier nieuw, wellicht is hier hulp te vinden....

Ons jongste poesje Teigetje is sinds zondag 10 april verdwenen. e magnaar buiten, maar gaat nooit verder dan even spieken bij de buren en dan is ze weer in de tuin. Na 10min wil ze weer naar binnen. Vorige week is ze bij de buren geschrokken door een hondje (terwijl wij er zelf 3 hebben...) dat achter haar aanzat :evil: Onze andere poes Kit kwam als een opgeblazen poes vol schrik binnen maar Teigetje hebben we niet meer gezien :-(

Ik ben er echt enorm verdrietig van, ze was zo'n gezellige kletskous en altijd in mijn buurt. Samen konden ze ook zo leuk spelen. Kit zit ook maar steeds voor het raam te kijken.

Ik heb al flyers op bomen hangen, bij 2 blokken huizen om ons heen flyers in de bus. Alle incl. een mooie foto van haar. Amivedi is ingeschakeld, dierenasiel is gebeld, diereartsen in de omgeving. Zelfs al gebeld met de piketdienst van de gemeente of ze een poes hadden gevonden. Ik ben al ik weet niet hoeveel rondjes gewandeld en gefietst om een grotere ronde te doorzoeken, niks helaas.

Teigetje is een Cypersbruin met een lichtere buik. Ze is pas gesteriliseerd dus heeft nog een kaal buikje. Ze had een lichtblauw riempje met een belletje eraan. 10 maanden oud!

Ik zag hier ergens op het forum een gevonden cypers in Doetinchem van 10mnd. Ze zou het zomaar kunnen zijn, maar Eindhoven - Doetinchem is echt onmogelijk ;-) .

Ik hoop dat ze terugkomt, maar ik weet gewoon niet wat ik nog kan doen :-(
Met poezen en hondjes om je heen ben je zoveel rijker!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Anne »

He wat triest :-| Ik ga hier heel hard zitten duimen dat Teigetje gauw weer opduikt!!
Heel veel sterkte
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Teigetje + Kit
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 apr 2011 13:39
Locatie: Eindhoven

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Teigetje + Kit »

Bedankt Cheetah, ik heb hier neteen onderwerp gelezen dat het poesje na 3 weken weer thuis was. Ik hoop dat ik ook zo dit verhaal mag eindigen :-(
Met poezen en hondjes om je heen ben je zoveel rijker!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Anne »

En heb je ook de dierenambulance ingelicht? Die vinden natuurlijk ook weleens wat...
Ik hoop het echt niet voor jullie :-(
Nu ik dit lees ben ik zo blij dat onze katten niet buiten komen, behalve in de afgezette tuin,
dit lijkt mij echt een nachtmerrie :-(
Nogmaals heel veel sterkte en blijf zoeken, bel bij mensen aan, misschien zit ze wel ergens opgesloten in een schuurtje of zo iets :-|
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Teigetje + Kit
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 apr 2011 13:39
Locatie: Eindhoven

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Teigetje + Kit »

Kit is 1 jaar lang aan de lijn in de tuin geweest en nu wandeld ze met ons mee met het uitlaten van de honden. Maar metTeigejte was dat geen optie, mevrouw vond die lijn helemaal niks. Ik lees dat jij een afgezette tuin hebt. Mag ik je vragen hoe jullie dat gemaakt hebben?
Wij hebben aan beide kanten een schutting en aan de achterkant een garage. Maar hoe hou je tegen dat ze over de schutting gaan. Heb er al zo vaak over gedacht, maar heb gewoon geen idee.

Oh ja, voor de dierenambulance wordt je hier doorverwezen naar Amivedi. Overigens ben ik daar ontzettend lief geholpen!
Met poezen en hondjes om je heen ben je zoveel rijker!
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9357
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door castratenkoor »

Er is een topic voor kattenrennen en afgezette tuinen.
Goed plan de tuin catproof maken, scheelt een hoop gesneuvelde katten.

Succes met het terugkrijgen van Teigetje.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door pearlsofpassion »

Je moet een draad naar binnen laten vallen. Katten klimmen niet op hun rug en geraken zo er niet over.
Kijk eens in het topic kattenren, daar vind je foto's van voorbeelden. Met een beetje creativiteit kunnen je katten zo niet meer de tuin uit.
Ik hoop van harte dat je Teigetje nog terugvind!
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Renee en Shampoo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 22 okt 2010 11:19
Contacteer:

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Renee en Shampoo »

Welke wijk woon je in Eindhoven? Ik woon ook in Eindhoven en vang daar ook zwerfkatten. Wellicht kom ik je Teigetje nog tegen! Is ze gesteriliseerd..?
Voor hulp aan zwerfkatten; http://zwerfkatten.webklik.nl
Gebruikersavatar
Teigetje + Kit
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 apr 2011 13:39
Locatie: Eindhoven

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Teigetje + Kit »

Ik woon in de achtse barrier, tussen savoiepad en chamonixlaan is ze weggelopen, ze is pas gesteriliseerd en heeft nog een kaal buikje!!!! Zie mijn avatar dat is ze.
Met poezen en hondjes om je heen ben je zoveel rijker!
Gebruikersavatar
Renee en Shampoo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 22 okt 2010 11:19
Contacteer:

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Renee en Shampoo »

Oké, ik woon in Woensel en mijn ouders in de achtste barrier. Ik was gisteren bij hun en zag wel een cypers katje wegrennen. Maar geen idee of ze dat is, of dat, dat katje van iemand anders is natuurlijk!
Dat was in de dordognelaan, wij hebben dat katje nog nooit eerder gezien. Wel moeilijk, er zijn zoveel cyperse katjes. Nou goed, ik hou mijn ogen open. Misschien is het handig als je mij een grotere foto stuurt? Ik weet dat in het park van de achtste barrier een zwerfkatten kolonie leeft. Is dat bij jullie in de buurt? misschien moet je daar eens gaan kijken met wat kattenvoer.
Voor hulp aan zwerfkatten; http://zwerfkatten.webklik.nl
Gebruikersavatar
Teigetje + Kit
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 apr 2011 13:39
Locatie: Eindhoven

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Teigetje + Kit »

Oh wat aardig van je!!!! Ben helemaal blij, ze had/heeft een lichtblauw halsbandje met een belletje. Ze is best wel klein. De Dordognelaan is wel helemaal aan de andere kant, maar ja wie weet! Waar zit die wilde katten kolonie dan, echt nog nooit gezien :shock:
Met poezen en hondjes om je heen ben je zoveel rijker!
Gebruikersavatar
Teigetje + Kit
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 apr 2011 13:39
Locatie: Eindhoven

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Teigetje + Kit »

Ik zal morgen in de Dordognelaan ook mijn flyer ophangen, dan heb je ook mijn mobiele nummer als je hem ziet hangen! Ik zal hem aan het begin doen bij de fransebaan!!
Ze is heel bang op straat. Ze kwam wel atijd als ik rammelde met zo'n snoepjesbakje van whiskas. MOcht je of je ouders haar weer zien (mocht ze het zijn....) dan zou je dat kunnen proberen. Maar ze is schichtig!
Met poezen en hondjes om je heen ben je zoveel rijker!
Gebruikersavatar
Aziraphale
Poema
Poema
Berichten: 302
Lid geworden op: 05 sep 2010 20:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Aziraphale »

Heel veel sterkte en succes. Hopelijk is ze gauw weer thuis!
De kat van een vriendin van mij was precies 2 weken weg en kwam daarna aanlopen alsof er niks was gebeurd (ook niet vermagerd). Dus hoop is er altijd :)
Liefs van Corine en een Afbeelding van Bo, Bella & Borre
Gebruikersavatar
Teigetje + Kit
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 apr 2011 13:39
Locatie: Eindhoven

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Teigetje + Kit »

Thanx Corine, hoop doet leven he ;-)
Met poezen en hondjes om je heen ben je zoveel rijker!
Gebruikersavatar
Renee en Shampoo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 22 okt 2010 11:19
Contacteer:

Re: Teigetje vermist, Eindhoven Noord

Bericht door Renee en Shampoo »

Ik heb je mailtje doorgestuurd naar mijn moeder. Wij doen ons best voor je!
Voor hulp aan zwerfkatten; http://zwerfkatten.webklik.nl
Plaats reactie