Kat komt met bloedneus binnen

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kat komt met bloedneus binnen

Bericht door Anne »

Ach gossie, zoals jij dat zegt zag ik het al helemaal voor me gebeuren...Ja zo kan het ook natuurlijk. Een dikke beterschapsknuffel voor Milly
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Kat komt met bloedneus binnen

Bericht door loek »

Och gossie, fijn dat het al wat beter gaat!
1 van mijn katten is als kitten uit het raam gevallen of gesprongen (2 hoog) en had ook een bloedneus.

Ik heb weleens gelezen dat als een kat van een te lage (!) verdieping valt hij geen tijd meer heeft om zo te draaien dat hij op z'n pootjes terecht komt. (bovendien op je pootjes terecht komen na een val...kan ook behoorlijke schade aanrichten....)

Ik heb nooit geweten waarvan Diesel precies die bloedneus heeft gekregen, dacht dat hij misschien ergens langs was geschuurd....maar die verklaring van je da klinkt heel aannemelijk!

(Diesel was na 1 dag niet eten al een stuk beter. Vooral heel heel erg geschrokken....en ik niet minder poeh....) Hopelijk gaat het met jou harige vriendje ook al snel weer helemaal top....katten kunnen harde beestjes zijn.
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Plaats reactie