Uit logeren

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Uit logeren

Bericht door Nyncke »

De katzels gaan uit logeren bij mijn ex-zwager+vriendin als ik 5 weken op vacantie ga. Er zijn daar geen andere huisdieren en ze gaan niet naar buiten.
Qua huishouden lijkt het wel wat op mijn huishouden, veel werken, redelijk rustige mensen.

Wie heeft er tips om ze zo snel mogelijk op hun gemak te laten zijn?
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9352
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Uit logeren

Bericht door castratenkoor »

Zoveel mogelijk bekende spullen meegeven.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Uit logeren

Bericht door pearlsofpassion »

En aan de mensen uitleggen wie wat graag heeft zodat ze juist handelen...
Even bij vertellen wat ze extra graag eten maar dat ze daar ook niet moeten in overdrijven! ;-)
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
jojo
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 19 jun 2010 16:27
Locatie: Amersfoort

Re: Uit logeren

Bericht door jojo »

Houdt voordat ze gaan een paar dagen een soort dagboekje bij waarin je de vaste gewoontes van je katten beschrijft. Als zij dan denken dat een kat zich anders gedraagt bijv. tijdens eten of kattenbakgang kunnen ze even nalezen of er echt iets anders is of dat het normaal gedrag is. In hetzelfde boekje kunnen ook de nodige telnrs en adressen die belangrijk zijn, zoals DA.
Spulletjes met bekende geurtjes mee, speelgoed, mandjes etc.
Misschien Feliway?
Zelf niet mee bemoeien als de katten eenmaal daar zijn, dus niet even tussentijds gaan kijken of het goed gaat.
Afspraak maken met je DA dat de boel op rekening gaat in die 5 weken, zo zadel je anderen niet met kosten op.
Plaats reactie