Dierenarts in Velp (Gld.)?

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Plaats reactie
annabella
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2010 16:26

Dierenarts in Velp (Gld.)?

Bericht door annabella »

Hoi,
Voor mijn twee (wat oudere) katten ben ik op zoek naar een goede dierenarts in Velp. De dierenartsen die ik op internet veel tegenkom zijn Luten en Hendriks.
Aangezien één van beide katten ontzettend bang is voor de dierenarts (blazen, krabben, bijten, overgeven etc), zoek ik een lieve en geduldige dierenarts.
Heeft iemand ervaring met een dierenarts in Velp? Welke dierenarts is aan te raden? Is er verschil in de kosten?
Alvast bedankt!
Annabella.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Dierenarts in Velp (Gld.)??

Bericht door Adriana »

Cari en Tacuma (even berichtje van hen opzoeken en onderin pb functie gebruiken) wonen redelijk in de buurt, misschien weten zij een rustige, goeie da.
en anders misschien http://www.uwhondenkat.nl/katten/dieren ... hp?regio=4 even raadplegen
en welkom ;-) op het Forum!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Dierenarts in Velp (Gld.)?

Bericht door tacuma »

M.d.a. Cari en de stichting het Wijze Weeskitten heb ik (inmiddels ex-)zwerfkat
Dolfje bij dierenarts Hendriks in Velp laten castreren. Ik ben er dus zelf maar
één keer geweest, maar vond het een prettige en rustige man. Cari is er vaker
geweest, dus zij zal er meer (en zinniger) dingen over kunnen zeggen.

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Dierenarts in Velp (Gld.)?

Bericht door Cari »

Allard Hendriks is absoluut een aanrader. Hij gaat erg goed met katten om , is erg rustig, neemt de tijd
en heeft nog humor ook ;-) . Bovendien is hij relatief goedkoop. Hij gebruikt ook homeopatische middelen. Ik kom er zelf momenteel niet meer, omdat ik niet meer opvang voor Het Wijze Weeskitten, maar als je er heen gaat, doe hem de groeten ;-) !
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
annabella
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2010 16:26

Re: Dierenarts in Velp (Gld.)?

Bericht door annabella »

Allemaal heel erg bedankt voor de antwoorden, ben er blij mee! We gaan ons inschrijven bij Hendriks. Hoop dat de katten er ook blij mee zijn.
Plaats reactie