Rare poes

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Rare poes

Bericht door pearlsofpassion »

Goed :-)

Vergeten en vergeven dan. Het was ook helemaal niet mijn bedoeling je de eerste keer aan te vallen.
Spijtig genoeg kan ik je met je poes niet echt helpen. Binnenhouden zou ik zeggen, maar ik weet niet of dat iets gaat uitdoen. Dat is gewoon wat ik zelf eens zou proberen om wat meer contact met haar te krijgen...

Maar misschien kunnnen Adriana en Kattebella wel helpen!
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
jamyco
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 dec 2010 11:29
Locatie: Assen

Re: Rare poes

Bericht door jamyco »

:grin: ben blij dat we dat hebben kunnen oplossen, zou niet graag ruzie willen hebben ook zo op mijn eerste bericht. ;-)
Ik zal zeker de tips van Adriana en Kattebella in acht nemen.
jamyco
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 dec 2010 11:29
Locatie: Assen

Re: Rare poes

Bericht door jamyco »

Ik weet het is inmiddels al een hele tijd geleden maar ik wou toch nog even een update geven.

Er is een drastische verandering in Luckely's gedrag gekomen, ze komt heerlijk op schoot, en geniet van het voorzichtige aaien. af en toe uit het niets bijt ze nog wel, of haalt ineens uit, terwijl ze eerst lekker lag te genieten, maar komt daarna toch weer vragend terug. Ze blijft een rare, maar een schatje.
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Rare poes

Bericht door BillyJean »

wat leuk dat het toch zo is veranderd, dat ze nu heerlijk op schoot komt liggen. Superleuk voor jullie, en ach, een beetje raar is niet verkeerd toch??
Geniet van de poes!
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Rare poes

Bericht door Adriana »

wat fijn dat ze intussen een beetje is bijgedraaid en missch kun je na verloop van de nodige tijd nog wel beter contact met haar krijgen. het kan soms maanden/jaren duren voordat een katzel over heftige schrik heen groeit en weer een gezellig en aanhankelijk huisdier wordt.
er zijn veel meer dieren met dit onvoorspelbare gedrag en baasjes leren daar snel mee omgaan. missch kun je proberen af en toe een beetje met haar te spelen!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Rare poes

Bericht door nellebel »

wat fijn dat het beter gaat. Mijn nellie had een zeer traumatisch verleden. die zag je jaren later nog steeds een beetje meer ontdooien.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie