Verminderde eetlust, geen andere symptomen

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
AnnekeB
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 nov 2010 15:31

Re: Verminderde eetlust, geen andere symptomen

Bericht door AnnekeB »

Hallo Pearls Of Passion,

Nee ik heb me nog niet voorgesteld. Hoe onbeleefd van mij besef ik nu. Is er ergens een speciale plaats waar ik dit officieel doe?

Voorlopig zal ik het hier dan al even doen.

Ik ben dus Anneke, 36 jaar en ik ben een echte dierengek :-) (zoals de meesten hier waarschijnlijk). Mijn dierenfamilie bestaat uit Jakob (6-jarige Britse Korthaar, Katootje (5 jarige HTK), Guusje (3 jarige Exotic Shorthair), Billie (7 maanden oude Exotic Shorthair) en Quincy (5 maanden oude Maine Coon. Ik heb ook nog een 14.5 jaar oude Golden Retriever die Kasper heet en die de beste vriend is van alle poezerds :-).
"Beware of people who dislike cats"" (Old Irish Saying)
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Verminderde eetlust, geen andere symptomen

Bericht door pearlsofpassion »

Wauw wat een fijne familie!! :-)
En wat een verschillende rassen! (allemaal raszuiver met een stamboom?)

Welkom hier hoor!
Maar als je je officieel wil voorstellen kan dat bij een onderdeel dat even voorstellen heet. Of je kan ook een album aanvragen vanaf je 10 berichten hebt gepost en dan kan je foto's van je lieverds tonen. Dat is altijd leuk en zeker met al jouw rassen! :-)
Niet te lang wachten hoor! Dat je kittens nog niet volwassen zijn tegen dat we ze te zien krijgen ;-)
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Plaats reactie