Vervoer naar de dierenarts

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Gebruikersavatar
Spookysil
Poema
Poema
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 sep 2010 02:17
Locatie: Genemuiden

Re: Vervoer naar de dierenarts

Bericht door Spookysil »

Er is net een ENORME doos van zooplus gekomen, de postbode zei grappend dat het leek alsof ik een nieuw huis besteld had :lol: neee, dat is een reismandje voor me kat!
Een mooi mandje, wel een tegenvaller dat het deurtje erniet af kan, want daarom kocht ik hem. naja, ik ga hem er aan laten wennen: erin slapen, erin zetten, erin zetten en het deurtje sluiten, rondje door het huis lopen :lol: zodat hij weet dat het niet eng is :)
Ik ga vragen of ik met hem mee mag, als is het maar voor me eigen gemoedsrust.
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
Gebruikersavatar
Spookysil
Poema
Poema
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 sep 2010 02:17
Locatie: Genemuiden

Re: Vervoer naar de dierenarts

Bericht door Spookysil »

Het mandje is een succes; het is een vaste slaapplaats geworden. Nu vraag ik me af of dat ook nog zo zou blijven na het dieren arts bezoek. Zou hij die link kunnen leggen? Of blijft het ook na het bezoek een geliefd slaapplekje?
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Vervoer naar de dierenarts

Bericht door Adriana »

na het bezoek aan je da zou ik alle fleece en handdoeken er onmiddellijk uit halen en in de was doen.
het handigste is al fleece en/of handdoek achter de hand te hebben, waar ie al op gelegen heeft, zodat zijn luchtje daar al aan zit.
als je met hem na de da thuiskomt in mandje, dan even sopje met zacht schoonmaakmiddel over mandje, andere handdoek/fleece erin, beetje valeriaan daarop, snoepje of iets lekkers in de mand en prijzen en aanmoedigen. gaat wel lukken, vermoed ik..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie