Gebroken of gekneusd?

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
diandiaantje
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2009 12:30

Gebroken of gekneusd?

Bericht door diandiaantje »

Ik heb een Noorse boskat kitten van 7 maanden oud. Hij is een erg druk en speels mannetje en hij vind het heerlijk om zijn zussen te plagen. Het is een lompe kat, wanneer hij eten ziet, hoort of ruikt dan krijgt hij een rode lap voor zijn ogen en zo is het gisteren tussen de deur terecht gekomen met zijn linker voorpoot. Hij gilde het uit en ik dacht dat hij dood ging maar na een seconde of 10 werd hij stil en ging onder de tafel leggen met een zielige poot. Ik heb hem even met rust gelaten omdat hij erg angstig was en ik niet gekrabd of gebeten wilde worden. Na een paar minuten was hij weer rustig en kon ik hem gewoon aanhalen en hij wilde zelfs alweer spelen. Ik heb zijn pootje toen nog niet onderzocht en heb hem gewoon zijn gang laten gaan. Na een uur ongeveer kwam hij bij me liggen en dit vond ik een mooie kans om zijn pootje te bekijken. Ik mag overal aankomen, aaien, buigen enzo. Als hij loopt dan hinkt hij of hij trekt zijn pootje op en loopt met 3 poten maar hij piept niet van de pijn. Hij springt gewoon en blijft stoeien met de poezen. Ik verwacht niet dat het gebroken is, en een kneuzing heelt door rust.

Wat denken jullie?
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Gebroken of gekneusd?

Bericht door Cari »

Ik denk ook niet dat het gebroken is. Zou het even aanzien en als het morgen of uiterlijk overmorgen niet beter lijkt te gaan (of al eerder slechter gaat) dan naar de da.
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Plaats reactie