Vieze geur uit het bekkie

Voor vragen over bek, gebit, tandvlees- en kaakaandoeningen bij de kat.
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Vieze geur uit het bekkie

Bericht door loek »

Fijn dat het wat beter gaat. En wow dat ze na een paar weken bij je te zijn al zo aanhankelijk en vol vertrouwen is! Heerlijk. Klinkt als een geweldig beestje.
Hoe is het nu met haar stinkbekkie ;-)?

En aan de rest jullie katten zijn gewoon geurloos dus...uit hun bekkie? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Vraag me namelijk wel af of ik het gebit van mij harige vriendjes moet na laten kijken gezien het feit dat zij toch ook een aardig geurtje hebben uit hun mond....
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9343
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Vieze geur uit het bekkie

Bericht door castratenkoor »

Fijn dat ze het zo naar haar zin heeft. Hopenlijk knapt ze helemaal op.
Die diarree kan ook van het kuurtje komen.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Vieze geur uit het bekkie

Bericht door Cari »

loek schreef: En aan de rest jullie katten zijn gewoon geurloos dus...uit hun bekkie? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Vraag me namelijk wel af of ik het gebit van mij harige vriendjes moet na laten kijken gezien het feit dat zij toch ook een aardig geurtje hebben uit hun mond....
Geurloos zijn ze niet direkt, maar het is geen rottingsgeur wat er uit moet komen. Ik zal nog eens goed snuffelen bij de nu super schone Yimper en Safa (ze zijn nu ook weer super innig, zou dat er iets mee te maken hebben :icon_shifty: ?) Als Darrel gaapt, ruikt het naar verse vis, maar dat is misschien ook niet zoals het hoort :lol: , hoewel ik het niet vies vind en hij volgens mij wel een goed gebit heeft (vangt nogal eens wat en vreet dat ook op)
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Vieze geur uit het bekkie

Bericht door loek »

Ik vind de geur die mijn katten uit hun bekkie hebben ook niet echt zo smerig dat je er stijl van achterover slaat. Maar af en toe zeg ik wel 'stinkertje' tegen 1 van de 2...en da's dan niet voor niks. Grappig is trouwens wel dat een vriendin laatst wel vond dat het een enorme meur was. Maar ja het zijn mijn harige kinderen he, dus dat vind je ook al snel minder vies....denk ik.
mmm ik laat het er maar bij dat ik pas in de actie hoef als de geur erger wordt of veranderd of als ze andere klachten krijgen.
Ik ruik het normaal gesproken ook niet hoor het is tijdens zo'n uitgebreide gaap dat ik ze weleens de titel stinkertje krijgen.

Nellebel hoe gaat het nu met Flippie, ook weer normale poep?
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Vieze geur uit het bekkie

Bericht door nellebel »

Onze flippie is helemaal opgeknapt. Geur uit het bekkie is veel minder. Echt fris is ze niet, maar lang niet zo erg als het was. Ook het poepie is weer gewoon en het gesnotter (chronische niesziekte0 is stukken minder.
Ze is ook al aangekomen sinds ze bij ons is. ze woog maar 2,25 kilo. Ze ziet er gewoon al meer volwassen uit 9ze had een flinke groeiachterstand) en begint echt op te fleuren. Ze slaapt snachts bij ons in bed en slaapt lekker door. Af en toe snurkt ze nog, maar voorheen deed ze dat constant, en ze piepte er dan vreselijk bij. Ik heb goede hoop dat ze hier overheen groeit.
De DA zei ook, tot over een jaar, ze is in goede handen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Vieze geur uit het bekkie

Bericht door Anne »

O dat is goed nieuws, fijn zeg :-P
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
komis
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 dec 2010 22:54

Re: Vieze geur uit het bekkie

Bericht door komis »

misschien moet je eens die snoepjes of brokjes proberen van whiskas voor haarballen.
ons katje stonk ook uit zijn bekkie...echt een kadaverlucht.
na 2 dagen was het over.
niet dat hij nu naar roosjes ruikt,maar het is nu niet meer zo erg smerig.

succes
Plaats reactie