Poes 1 jaar valt kittens aan

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
itsme
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2010 06:51

Poes 1 jaar valt kittens aan

Bericht door itsme »

Heb nu sinds 2 weken 2 kittens van 9 en 10 weken,nu heb ik nog 2 poezen van een jaar en de oudste Gizmo wil maar niet de 2 kittens accepteren,terwijl de andere poes van ook een jaar dat juist wel doet en ze niet aan valt.
Hoe kan ik het beste hiermee omgaan? merk ook dat als ik in de buurt ben de kittens bij mij bescherming zoeken,en als Gizmo eraan komt ze zelfs zich zelf gaan verstoppen,om er tevens te blijven liggen en als er niemand in de buurt is weer tevoorschijn te komen.
Wie weet raad?
Gebruikersavatar
Queen
Poema
Poema
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2010 17:32

Re: Poes 1 jaar valt kittens aan

Bericht door Queen »

Itsme, ik weet niet op je nog op dit Forum actief bent, maar wil je ons even weten hoe het nu gaat met je oudste Gizmo en de acceptatie van je twee kittens? Misschien is het leuk als je je ook even voorstelt om ons kennis met je te laten maken en jij met ons, want het is een heel leuk Forum met veel leuke en lieve mensen en super veel kennis en ervaring.
Gr Q :grin:
Er zijn twee mogelijkheden om de ellende van het leven te ontwijken: katten en muziek.
Plaats reactie