Knuffel

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9343
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Knuffel

Bericht door castratenkoor »

Adriana geeft een mening, daar is dit een forum voor. Als jij een tip plaats - mijn kat speelt zo leuk met beessies - mogen we dan alleen reageren met - dankjewel voor de tip?
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Knuffel

Bericht door Claudia007 »

Adriana vraagt iets en vermoed iets en Cari zegt iets waar van zij denkt dat het waar is en al is het goed bedoelt wil het nog niet zeggen dat het leuk overkomt en wat niet voor elke kat zo is. En daar zit het verschil in. Niemand op dit forum kan weten of een kat echt eenzaam is en al helemaal niet door dat hij met een speeltje loopt te slepen.
Dinie ik vind dat je met je reactie erg kort door de bocht ga. Misschien kunnen mensen zich ook in denken hoe het voelt als er steeds geroepen word een :enaughty: nee een kitten mag niet alleen zijn. Volgens mij weet iedereen zelf wel wat het beste voor zijn of haar kat is.
Als het nou levens gevaarlijk zou zijn dan snap ik het nog maar een kitten alleen kan heel gelukkig zijn net als mensen die graag alleen zijn.
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9343
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Knuffel

Bericht door castratenkoor »

Ik neem de bocht graag scherp......
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
swelvet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 26 apr 2010 22:54

Re: Knuffel

Bericht door swelvet »

castratenkoor schreef:Adriana geeft een mening, daar is dit een forum voor. Als jij een tip plaats - mijn kat speelt zo leuk met beessies - mogen we dan alleen reageren met - dankjewel voor de tip?
je kunt ook alleen met negativiteit en gezeur reageren zoals bepaalde mensen hier doen. Ik geef een tip en je gaat reageren ow dat doet ie vast omdat hij eenzaam is. Wat is dat voor een reactie? Als je alleen kan zeuren geef dan lekker geen reactie en denk niet dat je alles beter weet... Pff
p.s. thx claudia :)
Gebruikersavatar
Sannie_xx
Panter
Panter
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 aug 2009 11:11
Locatie: Utrecht

Re: Knuffel

Bericht door Sannie_xx »

Tuurlijk kan een mening gegeven worden, en ben ik in principe ook voor 2 kittens nemen. Maar.... om nou bij elke post waaruit blijkt dat iemand maar 1 kat heeft direct de wijsvinger omhoog te houden lijkt me ook wat ver gaan.

In dit geval gaat het om speelgedrag wat ook wordt vertoond door katten die gewoon met zijn tweetjes of meer zijn. Hier zijn knuffeltjes, kong, muisjes en nu beessies ook ontzettend in trek, die worden ook overal mee naartoe genomen.

Als er nou wordt gepost over probleemgedrag, vervelingsgedrag of lusteloosheid.... of iemand die nog nadenkt over een kitten nemen... dan is het meer dan gepast om te beginnen over een tweede kat/kitten. Echter niet élke gedraging is te verklaren vanuit eenzaamheid, en zeker niet fanatiek speelgedrag. Dus hier was de opmerking gewoon niet zo op zijn plek, vond ik.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Knuffel

Bericht door Adriana »

swelvet schreef:Als je alleen kan zeuren geef dan lekker geen reactie en denk niet dat je alles beter weet... Pff )
;-) dit is de tweede keer dat je dit soort opmerkingen maakt swelvet.
ik denk dat wij met zijn allen op erg veel fronten het inderdaad beter weten.
dat gaat van een negatief advies over koffiemelk in je eerste bericht tot onze reactie op jouw ontdekking van een knuffel.
als je rondleest op het Forum, dan zie je tig/tig berichten over speeltjes en knuffels.
ik heb een beetje de indruk dat je denkt dat je ons een wereldtip aan de hand hebt gedaan, maar daarvoor zul je eerst zelf veel meer ervaren moeten zijn, want vrijwel ongeveer alles is hier al gepasseerd en daar zijn dan ook berichten over te vinden via 'zoeken' rechtsboven.

en ik vind de manier waarop je de reacties van een paar mensen hier hebt 'afgemaakt' niet echt aardig.
jij zou toch ook niet willen dat wij zo met jou omgaan?
en wij geven reactie als wij dat willen, of jij dat nou leuk vindt of niet.

en als het je niet bevalt of je het er niet mee eens bent, dan tikkerdetik :pdtal: schrijf je ons even waarom je het er niet mee eens bent. je hebt kennelijk heel uitgesproken gekozen voor één kitten en misschien heb je daar ook wel redenen voor. die kun je hier dan toch gewoon even posten?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
swelvet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 26 apr 2010 22:54

Re: Knuffel

Bericht door swelvet »

Ten eerste adriana ik ben hier niet om 'aardig' gevonden te worden hoor. Ik scheld niemand uit en geef mijn mening en daar sta ik vrij in, mocht je het niet 'aardig' vinden dan is dat spijtig voor jou.

Ik ben ook niet van mening dat ik jou (want andere mensen reageren gewoon normaal enthousiast) aan een wereldtip heb geholpen.

Wbt koffiemelk dat is een dip vd dierenarts dus ik zou daar verder maar niet op ingaan aangezien jij volgens mij geen dierenarts bent of heb ik het verkeerd?

Jij spreekt erg vanuit de 'wij' vorm? Wie zijn wij?? Wij zijn alle leden van dit forum en duidelijk zijn een aantal mensen het ook niet eens met de (velle) reacties mbt één kitten. Dus ik zou het fijn vinden als je voortaan vanuit je eigen woord spreekt aangezien je waarschijnlijk niet alle leden van dit forum persoonlijk kent en vanuit hun denkwijze kunt spreken.

Erg fijn voor je dat je denkt dat je alles beter weet, helaas zijn dat meestal de mensen die niet openstaan voor andere meningen, tips of informatie omdat zij hier altijd hun eigen visie op hebben.

Verder hoef je niet te denken dat ik veel van je mening aantrek. De manier waarop jij je mening verwoord, zonder enige vorm van gegronde argumenten of advies van dierenarts(en) denk ik niet dat het noodzakelijk voor mij is hier mee aan de slag te gaan.

Evengoed wil ik je verder wel bedanken voor je energie die je hebt gestoken in je antwoorden (aardig he ;)) het is duidelijk dat we het over dit punt niet eens kunnen worden dus het lijkt me verspilde energie om hier nog verder over te berichten maar natuurlijk sta je hier vrij in :D.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Knuffel

Bericht door Adriana »

:pdtweb: -- :wink: -- :pdtweb: ----------> :fluiten: -- :ewhistle: -- :fluiten: doei swelvet!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1913
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Knuffel

Bericht door Admin »

:punthoofd:

:closed:
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gesloten