Wat een frustratie maar toch geadopteerd met liefde

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
JC Anja

Re: Wat een frustratie maar toch geadopteerd met liefde

Bericht door JC Anja »

De kittens werden vertroeteld door een tweeling,twee meisjes van 7 jaar.Ik heb voor ieder van hun een tegoedbon van Intertoys en een snoepje gegeven en de moeder van de tweeling een mooie bos rozen,omdat ze Roos zo goed verzorgd had.

En via hyves ziet ze foto's van Roos en ziet ze dat ze goed groeit en dat we haar vertroetelen en lief voor haar zijn.
Angel_Kitten

Re: Wat een frustratie maar toch geadopteerd met liefde

Bericht door Angel_Kitten »

enkele weken voor ik Angel aantrof, had ik met een lieve mevrouw een kitten besproken.
Het beestje moest dan nog geboren worden, maar ik wist dat de mama en papa superlieve katten waren dus kon het kitten niet veel anders zijn (dacht ik :p)
Die mevrouw wou ook niets voor het kitten, maar ik was van plan haar ook een boeket rozen te geven.

Maar doordat ik Angel vond, had ik geen tijd voor een tweede kitten
Heb die mevrouw toch haar rozen gegeven ^^
JC Anja

Re: Wat een frustratie maar toch geadopteerd met liefde

Bericht door JC Anja »

Angel,dat vind ik heel attent van je.
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Wat een frustratie maar toch geadopteerd met liefde

Bericht door Catfish »

Debo, wat goed dat je Uk inhuis hebt genomen! Ik, en vele anderen neem ik aan, zouden het leuk vinden om eens te lezen hoe het nu gaat met hem en Boo!
Als je informatie over het opvoeden van een fleskitten wilt zou je ook eens informatie in kunnen winnen bij een erkende kittenopvang, zij kunnen je uiteraard van alles vertellen.

Ik weet het, van die kittens voor slangen... Vreselijk! Het is al gezegd, nooit je kittens gratis aanbieden! Beter nog, je kat laten castreren-steriliseren.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Plaats reactie