Kat bang voor iets wat ik niet kan zien?

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Kat bang voor iets wat ik niet kan zien?

Bericht door Dafpoetser »

Niks fijner dan een gevoelige kat. Adriana kent het, Catfish ook, vast nog wel meer mensen hier, maar jij en ik nu ook.
Een kat die je troost....daar kan geen arm of schouder tegenop.

Ik ben er dankbaar om, en het versterkt de band met je kat enorm. Dan ben je dus écht maatjes!
Heerlijk!!

Alez bon (ik moet daar zo om lachen in je reacties zuiderbuur, maar niet lullig bedoeld...) wat boffen we met onze vriendjes!

Rob.
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Kat bang voor iets wat ik niet kan zien?

Bericht door pearlsofpassion »

:-)
Ja, boffen doen we zeker!

Zie je dat niet op de foto in mn avatar, dat hij me graag ziet? :-) Ik zie dat erin. Hij lag daar op mn borst, naar me te kijken...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Kat bang voor iets wat ik niet kan zien?

Bericht door Dafpoetser »

Ja, wat een schat....vrouwtje is van hém...en blij dat ie daarmee is!
Niet elke kat is zo "persoonsgebonden" kan ik je zeggen hoor....als je zo'n mensenkat hebt moet je dat ernstig koesteren...en dat doe je geloof ik al wel.
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Kat bang voor iets wat ik niet kan zien?

Bericht door pearlsofpassion »

Ja, ik mag me echt wel gelukkig prijzen met die van mij. Nu zijn het nog 3 katten die graag komen knuffelen en schootliggen met zijn tijd. Kleintje op kop, vaak met aan de andere kant van mij dan een andere kat, want erbij mag natuurlijk niet van haar...
Cuzco zoekt me wel minder op dan vroeger hoor, maar hij heeft nu Luis, is wat teruggetrokken van karakter (moet er hem aan doen herinneren dat hij bij me mag komen liggen). En hij is natuurlijk geen kitten meer he.
Luis zal ook wel zo geen knuffel blijven. We zien wel, zolang ze 's morgen om beurten maar goedemorgen komen zeggen ben ik erg gelukkig. En Kleintje zal zolang ze zich maar goed voelt wel blijven op schoot komen liggen.

We hopen dat Luis zich wat meer op Stijn zal richten omdat ik al duidelijk de mama van de 2 andere ben, en hij wil dat ook zo graag. :-) En tot nu toe lijkt het ook zo te gaan. Dat zou wel fijn zijn.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Plaats reactie