Druppels uit neus, maar niet verkouden

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Plaats reactie
Floris
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2010 20:09

Druppels uit neus, maar niet verkouden

Bericht door Floris »

Wie kan ons helpen. Onze kater van 10 druppelt uit zijn neus (geen slijm, maar waterig), maar is niet verkouden. Ook komt er vocht uit zijn ogen, deze zijn dan ook ontstoken. Enig idee wat het kan zijn met zijn neusje en hoe eraf te komen?
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: Druppels uit neus, maar niet verkouden

Bericht door jobey »

niest ze ook wel eens?
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Floris
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2010 20:09

Re: Druppels uit neus, maar niet verkouden

Bericht door Floris »

Nee, dat is t m juist, anders had ik wel gelijk gedacht aan niesziekte of verkoudheid. Maar hij ziet er gewoon kerngezond uit, heeft verder ook geen symptomen, behalve die 2.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Druppels uit neus, maar niet verkouden

Bericht door sandy »

Alles daar staat in verbinding met elkaar dus het druppelen uit zn neusje kan makkelijk in verband staan met zn ontstoken oogjes, heeft hij een kuurtje?
Dan zou het beiden met een paar dagen wel over moeten zijn.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Floris
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2010 20:09

Re: Druppels uit neus, maar niet verkouden

Bericht door Floris »

Nee, hij heeft nog geen medicijnen, ik wil eigenlijk niet met hem naar de dierenarts, althans voorlopig niet. Hij heeft de afgelopen 4 weken al zoveel meegemaakt. Hij is al bijzonder gestrest, dat wil ik hem eigenlijk nog even besparen. Heb wel zelf al een oogzalf gekocht en daar lijkt het iets beter van te worden omtrent zijn oogjes. Is er iets dat je zelf kunt gebruiken als anti bioticum?
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Druppels uit neus, maar niet verkouden

Bericht door sandy »

Ab kan je echt alleen bij de da krijgen, en zou niet weten waar dat anders in verwerkt kan zijn :geenidee:
Het enige wat je zelf kan kopen is het natuurlijke ab colloidiaal zilver, wat veel werd gebruikt toen de synthetische ab nog niet bestond.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Floris
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2010 20:09

Re: Druppels uit neus, maar niet verkouden

Bericht door Floris »

Bedankt. Fijn dat ik deze bevestiging krijg. Ben er toevallig net gisteren mee begonnen.
Plaats reactie