Kitten eet piepschuim

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Plaats reactie
Brooklyn
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:37

Kitten eet piepschuim

Bericht door Brooklyn »

Mijn kitten van 4,5 maand heeft piepschuim gegeten. Ze had een mandje en de hengsels daarvan heeft ze kapot gebeten. Onder het stof daarvan zat piepschuim. Ik dacht eerst dat ze er alleen aan knaagde, maar zag laatst dus dat ze een stuk opat. Een paar dagen geleden verschoonde ik de kattenbak en zag dat ze een flinke hoop piepschuim had uitgepoept, veel meer dan ik wist dat ze gegeten had. Sindsdien is haar ontlasting wat dunner dan normaal, maar verder zie ik weinig aan haar. Ze is even levendig als altijd. Mijn vraag: moet ik hier nog wat mee?
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Kitten eet piepschuim

Bericht door Catfish »

Ik zou zeker even contact opnemen met de dierenarts!
Piepschuim is gevaarlijk spul, en aangezien haar ontlasting niet helemaal normaal is...
Dit (en ander) spul kan even blijven zitten voor ze er last van krijgen.
Hou haar goed in de gaten!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kitten eet piepschuim

Bericht door Adriana »

http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 8&start=15

wij hadden laatst 'kleintje duisters' met piepschuim, weten nog niet hoe het is afgelopen, missch vind je hier nog wat nuttige info - ;-) en welkom op het Forum!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie