Huis ontsmetten na Felv?

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tamir
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 jan 2010 10:58

Huis ontsmetten na Felv?

Bericht door Tamir »

Hallo,

Toch maar weer gebruik maken van jullie kennis!

Nu krijgen we, als alles voorspoedig verloopt, volgende week weer een nieuwe kater: Adam. Nu hebben wij drie weken geleden onze kater Casper in moeten laten slapen, na hem één week gehad te hebben. Uiteindelijk bleek hij leukemie te hebben, felv dus. Nu is mijn vraag wat ik moet doen met het huis. Nu is Casper aan het overgeven geweest en dat is natuurlijk schoongemaakt, maar gewoon met allesreiniger. Ik heb begrepen dat felv besmettelijk is via speeksel en uitwerpselen. Stel dat Adam eens aan de grond gaat likken of iets anders geks. Zou dit kwaad kunnen? Kan hij door ons huis ook felv krijgen? En zo ja, welk schoonmaakmiddel kan ik er voor gebruiken om alle bactiereen te doden?

Alvast bedankt!
Adam en Bruce!
Bye bye Casper...
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1913
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Huis ontsmetten na Felv?

Bericht door Admin »

Tamir,

Wij zijn onze kat Nikki ook aan leukemie verloren. Mijn bericht erover en over de besmetting lees je op http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 66&#p12566
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Plaats reactie