Kat miauwt door sokken?

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gebruikersavatar
Aciren
Lynx
Lynx
Berichten: 108
Lid geworden op: 03 mei 2009 22:59
Locatie: Noord-Holland

Re: Kat miauwt door sokken?

Bericht door Aciren »

Hmm jip heeft het niet zo op sokken moet ik toegeven .. Het enigste wat ze er mee doet is er op plassen :-|
Misschien komt het wel door de geur die er op zit .. Zo van "kijk dit ruikt in iedergeval beter'
Groetjes van Erica en een Wrah! van Jip
druijf
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 mar 2012 10:19

Re: Kat miauwt door sokken?

Bericht door druijf »

Oh Ldus Lotje is niet de enige met een fascinatie voor sokken!? Helaas vindt ze ze zo leuk dat ze soms vergeet dat er voeten in zitten (auw!) maar het maakt inderdaad niet uit waar ze liggen ze gaat er altijd mee in de weer, haha! Overigens heeft ze dat ook met 1 bepaalde ring van mij, er zit een klokje in, vandaar dat ik m soms af doe (om bijvoorbeeld de afwas te doen) en hij ligt dan ook vaker ergens te slingeren...maar waar ik hem ook achterlaat, Lotje weet hem altijd te vinden en an zie ik weer zo'n klein ding voorbij sjouwen met iets glinsterends in dr bekje...een echte dame;)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5475
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat miauwt door sokken?

Bericht door nellebel »

onze gijs gaat er altijd met mijn labello vandoor, en guusje hengelt dagelijks antaflu snnoepjes uit de pot en die verstopt ze overal.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
paasnini

Re: Kat miauwt door sokken?

Bericht door paasnini »

Onze Sam is ook helemaal "mesjokke" van sokken. Ik heb een la met sokken en die weet hij regelmatig open te peuteren en dan gaat hij heel gelukkig alle (tot bolletjes gevouwen)sokken 1 voor 1 uit de la hengelen. Als de la leeg is is Sam helemaal in z'n nopjes en loopt kletsend door het huis.
Plaats reactie