Pagina 12 van 16

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 19 jan 2015 13:12
door Jantina
Nou lekker....als ze dat voortaan gaan doen. Zijn we lekker mee!

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 29 mar 2015 11:43
door Adriana
intussen paar bestellingen bij Zooplus gedaan en er wordt weer en op de gebruikelijk snelle manier via post.nl geleverd.
er zijn intussen wel een aantal artikelen uit het assortiment verdwenen waaronder Hills nature’s best mature adult +7 kip
.. en laten ze daar hier nou heel erg dol op zijn..

dus op zoek naar andere leverancier en ik kwam uiteindelijk uit bij iets dat zich Bitiba noemt.
stijl erg zooplusserig alleen goedkoper ogende website en afhandeling ook zoals bij zooplus.
ze noemen zich discount maar dat was aan de prijs van Hills niet af te zien trouwens…
broksen besteld en uit de track+trace bleek dat ze hetzelfde adres hebben als Zooplus!

vanmorgen maar eens verder op onderzoek uit en het blijkt dat Zooplus heeft gejongd..! :pdtma:
http://www.dsz-actueel.nl/nieuws/zooplus-breidt-uit/

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 29 mar 2015 13:26
door artemis
Hey Adriana,

Kan interessant zijn, ik ga Bibita bekijken!

Wou ook even meegeven dat Zooplus.be voor een heel aantal producten (maar niet alles) lagere prijzen heeft dan .nl. Wel is de site enkel in het Frans. Levering via post.nl ging vorige keer razendsnel.

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 29 mar 2015 13:49
door Gizmobritsekorthaar
Dat bibita is goedkoper als zooplus, heb je al ervaring ermee Adriana?met bestellen?

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 29 mar 2015 16:09
door Adriana
;-) jawel en goed bevallen!
6 x 2 kg broksen van hill's nature's best kip voor senioren, was geloof ik even duur als bij Zplus een paar maanden geleden, maar ik was al lang blij dat ik het nog ergens kon kopen.
afhandeling ging goed, zelfde manier van betalen als zooplus, zelfde keuzes, zelfde berichtgeving en ze versturen in mijn geval net zo snel in dezelfde verpakking met groen plastic band om de doos!
zitten in hetzelfde gebouw denk ik..
en wat maakt het uiteindelijk uit, als het goedkoper is dan is dat mooi meegenomen. :eclap:

als ik het persbericht goed heb gelezen dan is dit een truc met gedeeltelijk andere artikelen in een soort van discountsfeer, om marktaandeel te houden en wat uit te breiden.
in het persbericht staan de omzetcijfers..

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 29 mar 2015 16:23
door Cerna
Wel vreemd: gaat Zooplus tegen zichzelf concurreren. Ik zag namelijk dat Almo mousse bij Zooplus 3,99 voor zes blikjes kost en bij Bitiba 2,79.
Brokjes van RC zijn weer iets duurder (0,09 cent voor Brits Korthaar). Helaas geen zakjes van 400 gram.
Ik duik er ook eens in.

Zitten ze ook al in Nederland?

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 29 mar 2015 16:25
door Adriana
ze zitten in Tilburg en ik geloof zelfs in het pand van Zooplus!

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 29 mar 2015 16:27
door Cerna
Ik krijg alleen de Duitse site.

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 29 mar 2015 16:35
door Gizmobritsekorthaar
Ik dus ook annet en als ik wil afgronden kan ik niet Nederland invullen alleen, Duitsland of oostenrijk

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 29 mar 2015 23:02
door Adriana

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 29 mar 2015 23:15
door Cerna
Helaas geen Almo mousse of RC-brokjes in zakjes van 400 gram.

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 14 okt 2015 11:49
door Dinky
Pfff zat net te kijken op zooplus omdat het weer richting de tijd gaat dat er nieuw voer besteld moet worden.
Schrok van de prijs van optimanova mature (16,99 voor 2 kilo) en zat mezelf achter de oren te krabben.
Zag nu een prijs staan van 8,50 per kilo terwijl ik in mijn beleving voorheen minder kwijt was dan 8 euro per kilo.

Ik de factuur van eerdere bestelling erbij zoeken en daar staat inderdaad een prijs van 13,90 voor 2 kilo. In 4 maanden tijd dus een prijsverhoging van 3 euro op een zak van 2 kilo voer :icon_shifty:
Moet zeggen dat ik best schrik van zo'n forse prijsverhoging....

Dat naast het feit dat de verzendkosten tegenwoordig pas bij 35 euro vervallen maakt dat ik toch aan het rondkijken ben of ik niet iets in de winkel kan kopen dat mij (en dinky) bevalt.....
Had er eentje die wel mooi leek maar die blieft mevrouw natuurlijk weer niet :roll:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 16 nov 2015 15:05
door Ilone
Boos op Zooplus....

Dacht op tijd een leuk krabpaaltje nodig te hebben. Moest het zaterdag geven, dus vrijdag binnen hebben. Woensdag avond besteld, er stond een levertijd van 1-2 werkdagen bij, zoals we van ze gewend zijn. Wel vond ik het wat vreemd dat ik een track&trace code van DHL kreeg, terwijl Zooplus altijd met PostNL of GLS bezorgd (en in uitzonderingen met DHL).
Affijn, vrijdag avond niks binnen natuurlijk. T&T code ingevuld, het was nog niet eens in het sorteercentrum!? Heb de klantenservice gemaild, met de vraag waarom ik het niet op tijd binnen had. Kreeg ik terug dat het niet voorradig was in het nederlands magazijn, en het moest uit Duitsland komen, vandaar dat de bezorging nu via DHL verliep. Of ik begrip wilde hebben voor de situatie.

Niet voorradig in het nederlandse magazijn?! Daar stond niks over op de site, dan had het welbekende vrachtwagentje er naast moeten staan. Dus nee, dan heb ik er niet veel begrip voor aangezien ze me hadden moeten informeren dat het niet op voorraad was.

Terug gemaild met de mededeling dat ik daar toch niet zo vrolijk van wordt, dat ik het pakket zaterdag nodig had en ik nu dus met lege handen zou aankomen. Ook gevraagd om een oplossing voor de bijkomende verzendkosten omdat ik het dan zou moeten nazenden. Krijg ik een mail terug met excuses "maar er kan altijd iets misgaan met een bestelling en/of levering". Daarbij een kortingscode van 10%.

Oke, irritatie level steeg al wat....Wat compenseert die kortingscode?! Moet ik minstens voor 130 euro bestellen om de verzendkosten eruit te halen! Plus, hij verloopt 16 januari...

Teruggemaild dat ik het er niet mee eens ben, dat ik vind dat het op de site vermeld had moeten staan dat het niet voorradig was, óf op z'n minst een melding bij of na het plaatsen van de bestelling.
Overigens al die tijd erg netjes gebleven, al zeg ik het zelf.

Krijg ik vandaag als antwoord:
"uw zending is verstuurd vanuit Duitsland omdat het artikel niet in Nderland op voorraad was. In de algemene voorwaarden wordt deze voorziening behandeld:
In sommige gevallen zal het product van uw keuze niet leverbaar zijn vanuit Nederland. Wanneer het in uw voordeel is te kiezen voor een levering vanuit een alternatief magazijn zullen wij dit altijd doen. Houdt u er rekening mee dat de aflevering van uw order hierdoor ongeveer 3-5 werkdagen in beslag neemt.
U heeft groot gelijk dat het onhandig is dat u hierin niet van teveoren gekend wordt. Onze excuses daarvoor.
Hopelijk heeft u toch een prettige verjaardag beleefd."

Ja, inclusief de taalfouten...
Maar a) wie zegt dat het voor een verjaardag was?
en b) Onhandig?! Fout van Zooplus!

Ik werd boos. Heb het volgende terug gestuurd:
"Nogmaals, dan had het er naast het product bij moeten staan! Denken jullie nou werkelijk dat ik voor elke bestelling eerst even de Algemene Voorwaarden ga lezen?! Het is Zooplus punt NL, niet punt DE. Het was dus níet voorradig op de nederlandse site, het had bij het prodúct moeten staan. En dat stond het niet, simpeler kan ik het niet maken. Dat is niet alleen "onhandig" maar gewoon een fout van jullie! Zolang bij het product een levertijd staat van 1-2 dagen, en er staat niet bij dat het niet op voorraad is, dan mag ik er als klant vanuit gaan dat het er dan ook is. Ik vind het níet kunnen dat jullie als bedrijf dan maar zelf beslissen om het via een andere weg te laten bezorgen. Had mij die keuze gegeven, dan had ik zélf kunnen kiezen of ik dat wil, of dat ik alsnog voor een ander alternatief had gegaan. Dan had ik tenminste niet met lege handen gestaan op de housewarming (waar haalt u vandaan dat het een verjaardag is..?) Op andere sites als o.a. Viadierenwinkel, Bol.com, Pets Place, Onlinedierenspeciaalzaak (daar staat het zelfs héél duidelijk) daar staat gewoon bij of iets wel of niet op voorraad is, dat geeft mij als klant de keuze of ik wel of niet de bestelling plaats. Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen...
Voortaan denk ik wel 10 keer na voor ik mijn bestelling bij jullie plaats, en de kortingscode mogen jullie houden.
Fijne dag.
Ilone Knoppers"




Zo, dat moest ik even kwijt...
Al jaren klant, besteld honderden euro's per jaar (vooral afgelopen jaar, met de komst van de kittens) en dan krijg je dit. Ik vind het erg slecht, en het is dat ik ze nodig heb voor sommige merken en onderdelen van de fonteinen....

Hoewel ik misschien maar eens bij de buren moet kijken op zooplus.be ;-)

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 16 nov 2015 15:37
door Adriana
heb je de bestelling geannuleerd en gevraagd het bedrag naar je terug te storten?
uiteindelijk een geval van misleiding.

groot gelijk dat je boos bent en de aangedragen oplossing vind ik Zooplus-onwaardig.
heb je ze intussen gebeld? vaak kom je dan verder..

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Geplaatst: 16 nov 2015 16:00
door Ilone
Mwa, ik kan beter mailen dan bellen haha dan blijf ik vaak netter :-P
Heb het niet meer geannuleerd, zat ook voer bij en dat heb ik toch nodig...
Vind het gewoon schandalig hoe ze er dit keer mee omgaan.