Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Je kunt hier je ervaringen kwijt m.b.t. bedrijven die gerelateerd zijn aan katten, bijv. dierenartsen, webwinkels, fokkers, asielen, dierenwinkels enz.
Lees voordat je iets plaatst eerst even de spelregels.

Ik geef deze webwinkel het cijfer (0=laagste, 5=hoogste):

0
0
Geen stemmen
1
2
4%
2
0
Geen stemmen
3
6
11%
4
19
33%
5
30
53%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9349
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door castratenkoor »

We hebben standaard 10% korting omdat we grootverbruikers zijn, gaat om 15 katten de bestellingen 8 van mij 3 van dochter en 2 van haar schoonouders.
Het sparen voor kadopunten gaat zo ook heel snel. Zij mag de kadootjes steeds hebben want zij heeft het werk ervan. Soms alle blikjes los in enorme dozen. Dat is heel uitgezoek wat voor wie is.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

voorzover ik het allemaal goed gelezen heb int Zooplus via je creditkaart als ze het pakket hebben verzonden. en dat zal hen via paypal of ideal oid best wel het nodige geld kosten.

wat ik vanmorgen las in 'mijn betaalgegevens' als je hebt ingelogd, was dat er een aantal betaalmogelijkheden zijn.
voor Belgen en Luxenburgers zijn er uitzonderingen.
er is de mogelijkheid om gelijk via je bank te betalen, zodra je van Zooplus via e-mail je bestelbevestiging hebt. die gegevens staan dan in de bestelbevestiging, maar dat moet je wel vooraf in je profiel aangegeven hebben.
dan betaal je inderdaad vooraf, maar ik kan me geen enkele internet-aankoop bij andere bedrijven herinneren, waarvoor ik niet vooraf heb moeten betalen.

die bestelbevestiging krijg je als je je bestelling hebt afgerond binnen rond 5 minuten via e-mail en je kunt dan dus ook gelijk betalen. ik weet nog niet of dit vertraging in de verzending oplevert, het leek me allemaal redelijk computergestuurd/automatisch te gaan.
en ik ga dat voortaan doen omdat ik die betalingen dan gewoon bij mijn andere betalingen in het overzicht zie staan en ze veel makkelijker en sneller kan checken. bovendien, maar dat is een persoonlijk gevoel, betaal ik liever via het beveiligde systeem van ing dan via paypal, waar Zooplus het dus int ipv dat ik de betaalopdracht geef.

en als je die 2% optelt bij de 5% hoogste trap van het kortingssysteem (neen, ik ben geen grootverbruiker), dan krijg je over iedere bestelling 7% korting en dat is bij een bestelling van euro 30,- dus euro 2,10. en omdat ik vrijwel alle dierenspullen bij Zpls koop, die soms ook nog goedkoper zijn, scheelt dat ook weer, terwijl je er eigenlijk weinig voor hoeft te doen.
uiteindelijk zijn al mijn klachten de afgelopen jaren naar tevredenheid door Zpls opgelost, het heeft soms de nodige moeite gekost maar er is altijd nagezonden of teruggestort, dus daar ben ik niet zo bang voor. ik beschouw ze niet als een cowboybedrijf bedoel ik..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9349
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door castratenkoor »

Wij hebben eigenlijk nooit problemen, wat we bestellen wordt geleverd, soms als chaos, maar het klopt wel. Mijn dochter betaalt nooit vooral. Ik vind het wel relext zo, heb er geen omkijken naar. Gewoon een mail naar dochter met wat ik wil hebben.
We hebben wel voorheen brokken van Orijen per 10 zakken gehaald in Ede en Baarn, tot dat steeds slechter leverbaar werd. Nu gaan dus ook de brokken van Zooplus.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 760
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Lovecat »

maar dat is een persoonlijk gevoel, betaal ik liever via het beveiligde systeem van ing dan via paypal, waar Zooplus het dus int ipv dat ik de betaalopdracht geef.
Ik heb het dus juist andersom; ik werk al jaren met paypal en voor mij is het ideaal. Niemand ziet mijn gegevens, paypal doet de transactie en ik kan altijd betaalopdrachten herroepen (als het dus niet goed gaat). Ik zie geen verschil met het reguliere internetbankverkeer (IDeal e.d.), alleen dat paypal beter beveiligd is dan de 'grote' banken.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

oeps, track + trace is veranderd!
als je nu je (Zooplus-)pakketnummer intoetst bij tante pos in het tr+trace - systeem dan krijg je zowaar een bestel-tijdstermijn en datum!

je hoeft dus niet meer iedere ochtend te checken of 'de bezorger al onderweg is'... maar hebt bijvoorbeeld op donderdag een melding dat het pakket op vrijdag 9 maart van dit jaar tussen 10.30 - en 14.30 u wordt bezorgd.
nu ook nog ff afwachten of dit klopt, maar dit is wel de bezorgtermijn voor mijn postcode..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
roelfiekuiper
Huiskat
Huiskat
Berichten: 73
Lid geworden op: 24 jan 2012 15:33
Locatie: oude pekela

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door roelfiekuiper »

Mijn ervaring is erg goed ik bestel bijna alles daar.
pluspunten:
goedkoop snelle levering
erg grote assortiment

nadelen nog niet ontdekt
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

yep, t werkt. de zending bestond uit twee dozen met twee verschillende bezorgtijden/-dagen..
gisteren is een doos om 15.35 uur bezorgd en de bezorgtijd van vandaag is veranderd: tussen 08.30 en 21.30 uur .....
maar doorgaans is de bezorgtijd van deze postcode tussen 11.30 en 15.30 uur en dat houd ik dan ook maar aan.
ben ook erg tevreden, zowel over het assortiment als de service van Zooplus.
bij leveringen en bij problemen, want die zijn altijd naar tevredenheid opgelost.

k heb een paar dierenspeciaalzaken in de buurt en de beschikking over een auto, maar ik kan me voorstellen wanneer je dat niet hebt, dat dit ideaal is.
en ik betaal tegenwoordig niet meer met creditkaart maar gewoon zodra ik de bestelling heb geplaatst via mijn gebruikelijke systeem van internetbankieren met ing. dat vertraagt de levering niet en levert 2% korting op en als je je registreert en een spaarsysteem regelt, kun je permanent 5% korting krijgen en dat is al 7%..
hun verjaardagsactie vond ik wel erg laat aangekondigd.. 10% op de dag van de verjaardag over alles.. maar ik had nog een bestelling in de wacht staan, dus dat was snel geregeld..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Isia
Huiskat
Huiskat
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 sep 2011 20:08

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Isia »

Ik ben een vaste klant van zooplus en ik vind het een geweldige bedrijf!
Pluspunten:
-hele mooie en overzichtelijke website
-zeer ruime assortiment meestal voor het beste prijs
-zeer vriendelijke en snelle klantenservice en bezorging
-vanaf 19 euro geen verzendkosten en anders lekker lage 1,90
-super handig beoordelingen/foto's gedeelte waar echt veel mensen hun mening over een product kunnen uiten
-fijne spaarprogramma voor zoopunten waarvan je snel wat extra kan bijbestellen
-regelmatig voordelige acties

Minpunten van zooplus:
-sommige producten beschikken alleen over maar een foto
-sommige producten zijn alleen in grote/grootste verpakkingen te verkrijgbaar
-producten die tijdelijk niet leverbaar zijn hebben soms lange wachttijd

Verder kan ik alleen toevoegen dat zooplus voor mij het beste virtuele dierenspeciaalzaak is.
Groetjes van Isia en pootje van Kalifornia.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

een juich-bericht over de combi Zooplus/TNT track+trace:
met pasen besteld en vanmorgen een berichtje van aflevering:
vandaag tussen 12.00 en 14.30 uur.

de track+trace is tegenwoordig veel meer gedetailleerd en daar ben ik blij mee.
je moet regelmatig even kijken en ik zorg dat ik rond die tijd thuis ben.
en ik denk dat dit voor TNT per saldo ook efficienter werkt als ze ons aflevertijden geven...
dus joepie: nieuwe fleece voor poes Miesje en probeerpogingen nat kattenvoer ..
en nog overheerlijk natvoer met sardientjes voor de bengels en enzo.
en een geweldige doos voor de bengels en dat is het beste speelgoed hier en gratissss!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pinguin »

:shock: Hoe doe je dat? Ik had donderdag ochtend besteld. En vandaag pas geleverd.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door Adriana »

het verzendbedrijf is in Tilburg gevestigd en het kan zijn dat ze daar op goede vrijdag niet werken, dus ook niet inpakken. en dan komen jouw bestelling en de mijne allebei op dinsdagmorgen aan de beurt en worden die dag ingepakt.
en worden vervolgens op woensdag, als TNT het niet al te druk heeft, afgeleverd..
mijn ervaring met Zpls is dat als je vóór 09.30 uur bestelt, het doorgaans nog dezelfde dag, mits op voorraad, wordt ingepakt en verzonden.
en TNT leverde inderdaad binnen de aangekondigde tijd af!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pinguin »

Nee hoor. Ik kreeg die donderdag nog een bericht dat het pakket bij tnt was afgeleverd. Die mail werd al om 11.00 verstuurd. Dus ik had verwacht dat ze hem voor de pasen wel zouden leveren. Maar blijkbaar is tnt hier niet zo snel. :evil:
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5467
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door nellebel »

1 van de redenen waarom ik dus zelden via internet iets bestel. thuis gaan zitten wachten tot het wordt geleverd. 9 van de 10 keer kan ik de buurt langs om mijn pakje op te halen omdat ik zelf niet thuis was. Terwijl ik er altijd op laat zetten: alleen afleveren op huisadres, niet bij de buren" .wordt altijd weer bij buren afgeleverd. vind het verschrikkelijk. ik ga het dan liever zelf halen in de winkel, bepaal ik wanneer ik iets haal en zit ik niet te wachten.
Staat verder los van zooplus hoor, maar gaat over verzenden van pakjes in het algemeen. (tevens wil ik garaag zien wat ik koop, zelfs kattevoer zit ik altijd op de zak datums na te snuffelen)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pearlsofpassion »

Pinguin, ik zou contact opnemen met tnt.
Zelfs in belgie heb je het meestal binnen de 2 dagen eens het bij tnt aangemeld staat. Een enkele keer duurde het een week, maar dat is al een tijd geleden, en voor het postnl werd.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg

Bericht door pinguin »

Ach ik heb het een beetje op gegeven met tnt. Kan blijven klagen maar ze doen er toch niks mee. Want met de post is het ook al een paar keer goed fout gegaan.
Ik betaal daarom ook nooit voor af.
Ik hou er ook niet van dat het bij andere word afgeleverd. Ik probeer het meestal zo te plannen dat ik thuis ben. Of stuur het pakket naar mijn ouders als ik weet dat hun thuis zijn. Maar dat lukt niet altijd gelukkig heb ik een aantal lieve flatgenoten die daar niet al te moeilijk over doen. Zoalang het maar niet al te vaak gebeurd.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Plaats reactie