Aarde uit de planten halen

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Aarde uit de planten halen

Bericht door pearlsofpassion »

Ja, het is eigenlijk wel vreemd...

Als ik die plant water geef, schiet Luis er telkens op af en gaat dan in de aarde snuffelen. Maar om 1 of andere reden niet in graven...
Ik weet ook niet waarom, heb dat als kitten wel een paar keer gezegd, als hij er een pootje inzette, maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat indruk gemaakt zou hebben. Bij Luis maakt namelijk niets indruk als hij het echt wil. ;-)

Misschien dat die graspot gewoon zijn aandacht heeft afgeleid en hij nu mijn kamerplant niet meer met graven linkt, maar dan nog blijft het vreemd...
Ik kan het dus ook niet verklaren, maar ben er vanzelfsprekend wel blij mee. :lol:

Oh, wat ook wel is. De plant staat op een stabiel tafeltje, niet gewoon op de grond of op de vensterbank. En het is een grote pot, niet zo eentje die ze kunnen omgooien. Misschien dat dat ook invloed heeft, ik zou het niet weten...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Plaats reactie