Onze kat heeft zo'n hekel aan de druppels

In dit forum kun je terecht met vragen over (ont)vlooien, teken, wormen, mijt, etc. kortom, alles wat kriebelt en kruipt en waar je kat niet blij van wordt.
Plaats reactie
4ollie4
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:47

Onze kat heeft zo'n hekel aan de druppels

Bericht door 4ollie4 »

Ooooowwwww ik zie er iedere keer weer tegen op om onze kat te ontvlooien!
Ik doe zoals het hoort een pipetje in zijn nek leeg spuiten maar o weee als hij me al aan zit komen, joh dan peert hij eruit!
En als het druppelen dan uit eindelijk gelukt is dan kruipt hij in een hoekje en probeert zich daar te wassen en laat zich heel de avond niet meer zien!
Hebben jullie dat ook??
Groetjes!
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: onze kat heeft zo'n hekel aan de druppels!!

Bericht door Kattenbella »

Mijn eigen katten vinden het gelukkig prima, maar de kat van mijn buurman heeft dit ook. Hij hoeft de la maar open te trekken waar druppels in liggen en mevrouw is al verdwenen. Hij moet ze erin kiepen als ze slaapt en de deur dicht doen, anders gaat ze in paniek weg.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: onze kat heeft zo'n hekel aan de druppels!!

Bericht door Camoth »

Er zijn ook anti vlooienpilletjes. Misschien kan je die proberen? Ik zou even de dierenarts bellen om te vragen welke voor jouw kat het meest geschikt zijn.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1760
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: onze kat heeft zo'n hekel aan de druppels!!

Bericht door sandy »

Ik moet hier ook heel sneakey doen om met name de jongste twee de druppels te geven, en owee als dat niet gelijk lukt, dan kan ik echt tot de andere dag wachten.
Ze zijn ook altijd wel ff beledigd.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Plaats reactie