Verhuizing en daarna op vakantie

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
suusje
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2009 23:16

Verhuizing en daarna op vakantie

Bericht door suusje »

hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje en weet niet goed wat wijsheid hierin is.
Over 2 weken gaan mijn vriend en ik samenwonen. We hebben allebei een kater met blaasgruis en ze zijn beiden 12 jaar oud.
De kater van mijn vriend is een enorm druk ding in tegenstelling tot de slome kater van mezelf.
Over 2 weken gaan we dus proberen om ze bij elkaar te doen. Ik ga bij mijn vriend intrekken.
Nu heb ik een enorme fout gemaakt in de "planning" en gaan we 2 weken daarna op vakantie.
We durven ze onder geen beding dan al samen in huis te laten, uit angst dat ze elkaar en de woning slopen.
Oppas aan huis is helaas niet te krijgen (wel om eten te geven, maar niet om in huis te komen), dus heb ik een plekje gereserveerd voor 1 van de 2 mannen in een kattenpension.
Maar nu komt de grote vraag: welke kat moet er nou naar het pension ??
De kat die al in de woning woont of mijn kat die 2 weken daarvoor dus ookal verhuisd is en dus weer in een stresssituatie terecht komt ?

Ik weet het, heel dom om dit allemaal zo te plannen, maar het is even niet anders en ik wil er heel graag het beste van maken.
Ik heb overigens nog niet bij de dierenarts om advies gevraagd, hoop dat eerst hier te krijgen.

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes,
Suzanne
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: verhuizing en daarna op vakantie

Bericht door Nyncke »

Ajjjj
Ik denk dat ik zou wachten met jouw kat erbij te plaatsen tot je terug bent van vacantie.

Want katten houden niet van verandering maar dit is wel heel heftig... Binkie heeft ook altijd meer last van blaasgruis als hij in de stress schiet om welke rede dan ook, verandering is de grootste stessfactor..
Plaats reactie