Kitten krijgt kittens

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Plaats reactie
shiva
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 26 feb 2009 20:04

Kitten krijgt kittens

Bericht door shiva »

Ik heb net op dierenasiel.com gekeken en heb gebeld met de dierenopvang in papendrecht.
Nu ga ik morgen kijken voor kittens.
Nu vertelde die mevr dat zij ook een kitten had van 7 maanden die al een nest kittens had gekregen, ze was op straat gevonden en waarschijnlijk door de eigenaren achtergelaten.
Op t plaatje ziet ze er echt schattig uit en bij de omschrijving staat dat ze dol is op knuffelen.
t is een rood witte poes.
Mijn vraag is, is t wel verantwoord om voor die poes te gaan, of geef dit misschien voor later problemen ze word wel binnenkort gesteriliseerd.

Gr Cis
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kitten krijg kittens

Bericht door Kattenbella »

Hallo Cis,

Ik zou vragen of ze goed in de gaten is en wordt gehouden door een dierenarts. Wat zegt die ervan en wat gaat er gebeuren met de kittens? Wil je er een paar houden, ga je ze plaatsen of wordt je hierbij geholpen.
Zielig voor het diertje dat wel, maar ze verdient een fijne plek.
Ik ga ervan uit dat het asiel een dierenarts heeft die de dieren in de gaten houdt.

Heel veel succes met je beslissing!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
shiva
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 26 feb 2009 20:04

Re: Kitten krijg kittens

Bericht door shiva »

Bedankt kattenbella,

Ik heb om 13 00 een afspraak en stel de vragen voor aan t asiel.
annemeehart
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jul 2010 15:34

Re: Kitten krijgt kittens

Bericht door annemeehart »

wauw.. 7 maanden en dan al zwanger dat is pittig, hoe is het verder afgelopen?
Plaats reactie