Minet vermist

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Minet vermist

Bericht door beestenbende »

Onze lieve Minet, die we hebben opgehaald op 16 maart 2009 uit het asiel de Crull, is sinds vrijdagmiddag 12 juni niet meer thuis gekomen. We hebben haar aangemeld op amvedi en in de buurt posters opgehangen. De laatste tijd verdwijnen er meer katten in de buurt, maar die van ons bleven juist in de tuin. Ben bang dat Minet toch op buurtverkenning is gegaan en... we balen hier heel erg van en hopen dat we haar weer snel vinden, maar vrezen het ergste....
Afbeelding
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Minet vermist

Bericht door tacuma »

O Sandra, wat een nare situatie! Er zijn trouwens meer organisaties waar je je vermiste kat kan
opgeven; ze werken vaak niet samen en geven de gegevens niet door aan elkaar. Te denken
valt dan aan de dierenbescherming, de dierenambulance, het plaatselijke asiel (en het asiel waar
je Minet vandaan hebt!), de site http://www.gevondenenvermistehuisdieren.nl/ , een
advertentie plaatsen op Marktplaats in de rubriek 'Vermiste en gevonden dieren' én in de
gewone kattenrubriek.

Blijven zoeken en roepen in de omgeving, vooral tegen de schemering, flyers met haar foto
ophangen in de buurt en bij supermarkten e.d., bij schuurtjes en garages in de buurt luisteren
of je een kat hoort miauwen: dat zijn allemaal praktische dingen die je kan doen om de vindkans
te vergroten.

Ik hoop en duim dat Minet snel weer ongedeerd bij je terug zal zijn!

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Minet vermist

Bericht door beestenbende »

Hoi laura,

Bedankt voor je tips, het asiel hadden we al ingelicht en ze is nu ook geplaatst op die andere site. Iedere avond maak ik een rondje in de buurt, maar tot op heden zonder resultaat. De garageboxen achter ons huis al nagekeken en ook al in de bosjes in de buurt. Alle buurtkinderen zijn al wezen zoeken met ons, de buurt is op de hoogte gebracht en er hangen posters in de wijk. Nu maar hopen dat ze gezond en wel weer terugkomt, we missen haar echt!
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Minet vermist

Bericht door Uumie »

He wat akelig nou!! :( Arme Minet... ik heb verder helaas geen tips voor je, maar ik hoop dat ze gauw weer thuis is!
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Minet vermist

Bericht door beestenbende »

Hoor net van een vriendin dat zij ook al haar kater mist, sinds een week. Begin van onze straat misen ook 2 kittens. Vermoedelijk is er een kattenhater actief. Mijn vriendin vertelde dat 2 jaar geleden nav veel meldingen van vermiste katten een dader is gepakt. Hij had ca 60 katten opgesloten die waren zo ziek en verzwakt geworden, dat ze ze allemaal hebben moeten laten inslapen. Politie, asiels en dierenbescherming en gemeente zijn ingelicht over dit probleem. Hopelijk staan we samen sterk en vinden we onze lieve poezels!
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Re: Minet vermist

Bericht door Boomer »

Heel veel sterkte !!!!
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
Gebruikersavatar
Katrin
Poema
Poema
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 mar 2009 20:04

Re: Minet vermist

Bericht door Katrin »

Ook van mij heel veel sterkte, het is erg als ze vermist zijn, maar zeker als je ook nog angst moet hebben voor een kattenhater.
Goed dat de instantie's ingelicht zijn.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1760
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Minet vermist

Bericht door sandy »

Brrr je moet er niet aan denken dat je kat in zo iemands handen komt..hopelijk staat ze gauw weer voor de deur. Veel sterkte!
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Minet gevonden, geen goed nieuws

Bericht door beestenbende »

Werd net op straat aangesproken door een vrouw met haar hond. Die hond heeft Minet vrijdagmiddag aangevallen. Ze dacht dat het goed was afgelopen omdat Minet was weg gelopen, maar zag vanmiddag mijn poster van de vermising met foto en kwam het slechte nieuws vertellen. Minet is dood! Vanavond haar begraven en het net moeten vertellen aan de kinderen. Er zijn heel wat traantjes gevallen hier, we hadden haar nog maar 3 maanden geleden uit het asiel gehaald en nu is ze er niet meer. Rust zacht lief klein poezeltje.
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1760
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Minet vermist

Bericht door sandy »

Omg, wat afschuwelijk! :shock: Ik weet ff niet hoe ik daar op moet reageren, heel veel sterkte!!! :-(
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Re: Minet vermist

Bericht door Boomer »

woow dit is heftig :cry:

Heb je haar gevonden? Heeft de dierenbescherming haar gevonden ?

Heel veel sterkte van deze kant !!!!
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Minet vermist

Bericht door beestenbende »

nee die mevrouw liet me zien waar ze lag. Onze oudste zoon van 14 heeft haar er uit gehaald, uit de bosjes waar ze op een vreemde manier lag en we gaan haar straks begraven. Kinderen reageerden wel redelijk goed.
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Minet vermist

Bericht door rieneke »

je hebt duidelijkheid nu, dat wel....
maar wat een narigheid, zo zonde van zo'n mooi lief katje.
heel veel sterkte.
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Minet vermist

Bericht door tacuma »

O wat een naar nieuws, meid! Ik wens je heel veel sterkte toe bij dit verlies.
Zo kort bij jullie en nu al dood... Arm Minetje!
(Hetzelfde nare nieuws kregen wij afgelopen vrijdagavond, dus ik weet wat je doormaakt!)

Meelevende groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Minet vermist

Bericht door Kattenbella »

Heel veel sterkte!
Goed van die mevrouw dat ze dit kwam vertellen, is ook een stuk eerlijkheid.

Ik vind wel dat er iets gedaan moet worden aan het gedrag van deze hond. Misschien aangelijnd houden. Ik vind het niet kunnen dat een hond dit zomaar mag en kan doen.

Voor nu, heel veel sterkte!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gesloten