Bekken gebroken

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tinkerbeller
Huiskat
Huiskat
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 apr 2009 21:42

Bekken gebroken

Bericht door Tinkerbeller »

Hallo Allemaal,

Ik ben hier voor het eerst omdat ik op zoek was naar informatie over katten en bekken breuken.
Mijn kat is waarschijnlijk ergens in de loop van de nacht aangereden. Mijn vriend heeft hem "gelukkig"gevonden in de tuin van de buren verscholen achter een bosje.
Na als een idioot naar de dierenarts gegaan te zijn blijken zijn bekken op 2 plekken te zijn gebroken. Mooie breuken dus met 6 weken bench rust moet het goed komen.
Nu is mijn kleine kerel een halve straatkat en is hij moeilijk rustig tehouden tezijn je hem op je schoot laat de hele dag en kriebelen.
Hij is gelukkig thuis en zit in de bench na veel pijn en moeite want meneertje wilde niet ondanks de pijn.
Mijn vraag is dan ook hoe kan ik hem rustig houden, hij vindt het helemaal niets.
Nu heeft hij nog veel pijn en sleept hij met zijn ene pootje en eet of drinkt hij niet. Ook de geimproviseerde kattebak is nog niet ingebruik.
Waarschijnlij kduurt het even voordat hij weer wat kan bewegen maar ik zou toch heel graag willen weten ik hem rustig kan houden. En of mijn katje me hoort typen gaat hij nu op de kattebak zitten :eclap: pak van mijn hart!!!
Wat kan je toch veel van je kleine ventje houden.....!
Alvast bedankt voor eventuele tips

Tinker
*** Liefs Tinker ***
Gebruikersavatar
Tinkerbeller
Huiskat
Huiskat
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 apr 2009 21:42

Re: Bekken gebroken

Bericht door Tinkerbeller »

Okay ik heb toch nog een klein vraagje :-o
Sinds Ruler is aangereden plast hij alleen nog maar.
Ik ben maandag nog bij de dierenarts geweest en die zei dat het opzich niet zo heel veel kwaad kon.
Nog meer laxeermiddel erin.
Nu weer 2 dagen verder en nog steeds niet een grote boodschap gedaan.
Hoelang kan zoiets duren of toch maar weer de DA bellen.....?

Dank je wel
Tinker
*** Liefs Tinker ***
Gebruikersavatar
Tinkerbeller
Huiskat
Huiskat
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 apr 2009 21:42

Re: Bekken gebroken

Bericht door Tinkerbeller »

Had er eerder wat over moeten roepen.
Me kittycat is net naar de bak geweest en heeft volgens mij alles eruit gegooidt
BAH wat een lucht maar ik heb het er graag voor over
Zo gelijk ff opruimen

Liefs Tinker
*** Liefs Tinker ***
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Bekken gebroken

Bericht door rieneke »

gelukkig, wat een opluchting dan he?
houdt hij zich nu een beetje rustig in de bench?
Gebruikersavatar
Tinkerbeller
Huiskat
Huiskat
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 apr 2009 21:42

Re: Bekken gebroken

Bericht door Tinkerbeller »

Was inderdaad een hele opluchting. Wie had dat ooit gedacht dta je daar blij om zou kunnen zijn

Nou ja hij kan niet echt lopen het is meer een soort van hobbelen wat hij doet :roll:
Alleen 's Nachts is hij erg onrustig dus na overleg met de dierenarts geef ik hem voordat ik ga slapen nog wat extra pijn medicatie zodat hij zich hopelijk wat prettiger voelt.
Het is afwachten, gelukkig is een een kat met een heel sterk karakter dus het komt wel goed.

Liefs, Tinker
*** Liefs Tinker ***
Plaats reactie