Hill's R/D voedsel

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Hill's R/D voedsel

Bericht door Uumie »

MarieAn schreef:Hallo,

Veeeeel te duur om nog van nut te zijn!!!

Wisten jullie trouwens dat het in de vroegere natuur van de poezels voorkwam dat katachtigen soms een dag geheel niets te eten hadden??

Puur Natuur!!!
Wij lassen 1 dag per week in en het werkt uitstekend!!!!! Je moet niet bang zijn om goed te zijn voor ze!
Je zegt het zelf: VROEGERE natuur. De meeste huiskatten zijn zo gedomesticeerd dat het ronduit zielig is om ze een dag geen eten te geven.

Onze dikkerd James krijgt nu RC Light, merk het verschil wel. ;)
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Hill's R/D voedsel

Bericht door Camoth »

Mijn kat is ook te dik (was ze al toen ik haar paar weken terug uit het asiel haalde).
Maar ze heeft echt een voedselobsessie volgens mij, dus ik heb moeite haar af te laten vallen. Daarbij is ze een oude binnenkat die bijna de hele dag slaapt en met helemaal niks wil spelen, dus beweging is ook moeilijk.

Ze krijgt nu nog Prins voer omdat ze dat in het asiel kreeg en deze het mij aansmeerden onder het mom van "dan is de kans op diaree door stress kleiner". Dat moet eerst op, maar de Hill's mature light staat hier al klaar. Echter, omdat ze zulke kleine porties krijgt van Prins gaat dat nog wel even duren vrees ik :???:

Ik dacht overigens dat Prins geen premium voer was maar een budget merk?
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Plaats reactie