verhuizen

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
naomi1994
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2009 09:01

verhuizen

Bericht door naomi1994 »

hallo ik heb een vraagje en messchien is er iemand die mij kan helpen wij zijn een gezin met 4 katten maar onze katten zijn altijd buiten alleen voor te eten komen ze binnen maar nu gaan wij verhuizen en ik wil graag de katten mee nemen maar weet niet hoe ik dat het beste kan aanpakken en voor de katten bij het ouderlijk huis achter te laten wil ik al helemaal niet .
messchien is er iemand die mij raad kan geven gr miranda
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: verhuizen

Bericht door beestenbende »

hallo,

Als je onder overige kijkt in het forumoverzicht, dan staan daar alle handige tips en trucs. Succes!!
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: verhuizen

Bericht door Sandra W »

Het is inderdaad geen goed idee om ze bij je oude huis achter te laten, want dan kijkt niemand meer naar ze om en krijgen ze een zwaar zwerfbestaan.

Je kunt verder het beste je katten pas verhuizen als het grootste deel van de verhuizing achter de rug is, want een huis vol verhuismensen en dozen geeft ze veel te veel stress en doe ze dan maar lekker apart in een rustige kamer om te wennen aan hun nieuwe woning. Na een week of drie kun je dan gaan proberen om ze weer buiten te laten, maar doe het in het begin steeds kort, alleen overdag en op een nuchtere maag, zodat je ze met eten binnen kunt lokken. Daarna kun je ze waarschijnlijk weer gewoon zo vaak als ze willen buiten laten

groeten,
Sandra
naomi1994
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2009 09:01

Re: verhuizen

Bericht door naomi1994 »

dank je wel voor de tips nu kan ik mij een beeld erbij gaan voorstellen ik vind het nu al moeilijk genoeg als ik de katten binnen moet gaan houden terwijl ze gewend zijn om de hele dag buiten te zijn maar wij komen van belgie af en daar is het lekker rustig en nu gaan we in een drukke buurt wonen alvast bedankt
Plaats reactie