Gifgroen kots

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Gifgroen kots

Bericht door beestenbende »

Vanmorgen had ik een verassing in de gang. We hebben sinds kort kattegras in huis, maar zet dit niet altijd in de kamer omdat ze er helemaal opduiken en er echt als gekken op af gaan. Maar nu twijfel ik of ze hebben overgegeven van het gras of van een andere plant, die ik had weg gezet nl de vrouwentong. Bij mijn weten is deze giftig (vandaar dat ik hem in de bijkeuken had gezet, kennelijk stond de deur vanmorgen open.. :edoh: .) Overigens zie ik geen verschil bij de katten, zijn net zo speels en actief als anders. Maar klopt het dat als ze kattengras hebben gegeten de kots echt groen is? er zat ook niets anders bij, geen haren of brokjes of iets dergelijks..
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: gif groen kots...

Bericht door Sandra W »

Bij kattengras kan het braaksel een klein beetje groen ogen, maar dan zie je er ook de onverteerde sprieten gras in terug (aangezien de kat dit gras alleen eet met als doel om over te kunnen geven), dus ik denk dat het van iets anders komt.

Gelukkig zijn je katten nog levendig en is er waarschijnlijk niet zo veel aan de hand, maar hou je katten maar even goed in de gaten voor het geval ze toch iets verkeerds gegeten hebben.

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: gif groen kots...

Bericht door beestenbende »

Dank je wel voor je gerusstellende woorden. Is ook raar, was echt gif groen van kleur maar zag er ook wel wat sprieten tussen zitten,het was gelukkig ook niet heel veel,maar toch. Ze zijn nog steeds goed te pas, dus zullen wel iets anders hebben gegeten dan. Kijk het nog even aan. Mocht er wel eé'n ziek worden, weten we tenminste ook wie het is geweest. Voor als nog eten en drinken ze allemaal goed.
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Gifgroen kots

Bericht door beestenbende »

Gelukkig geen kots meer gezien en de katten zijn lekker tevreden...en het baasje kan weer opgelucht adem halen....
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Plaats reactie