Nieuw kitten na FIP

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Plaats reactie
FlorianKoP
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 jan 2009 14:01

Nieuw kitten na FIP

Bericht door FlorianKoP »

Ik mis Findus enorm! Elke dag hoop ik nog dat het een slechte nachtmerrie was en dat Findus gewoon beneden in de zetel zal liggen ronken als ik 's morgens opsta. Toch zal dit jammergenoeg nooit meer het geval zijn. En hoe hard Findus ook nooit ofte nimmer vervangbaar zal zijn (het was me er eentje, zo'n lief katertje!!!), zou ik toch graag een nieuw katje in huis halen. Volgens de DA wacht ik hier best 6 maanden mee om zeker te zijn dat de FIP hier uit huis is en er zo zeker van zal zijn dat een nieuw katje niet de FIP van Findus zal overkrijgen. Zijn er andere mensen die hier meer van weten? Is het echt noodzakelijk om 6 maanden geen nieuw katje in huis te halen? Of is het voldoende om heel mijn huis zeer goed met javel of iets anders te kuisen?

Maar ik mis Findus zo hard :'( Als ik sta te koken, komt er niemand meer bijzitten, niemand die nog in mijn hand ligt te bijten, die op mij komt liggen als ik voor de TV in slaap val, die mij al jankend verwelkomt als ik opsta of van't werk thuiskom... Findus laat zo'n grote leegte achter, amper in te beelden!

Findus mateke... ik mis je!!!!!!!!
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Nieuw kitten na FIP

Bericht door rieneke »

ach florian, ik kan me de leegte zo voorstellen :-(
ook ik heb onlangs een lief katertje af moeten geven, maar dan lopen er hier tenminste nog 4 andere katjes rond om voor afleiding te zorgen.
je kan gerust weer een katje in huis halen, het idee van 6 mnd wachten is inmiddels achterhaald.
wil je zekerheid hierover, dan kan je op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 bellen met de afdeling virologie van de universiteit utrecht.
ze beantwoorden je vragen graag.
het tel nr. is: 030-2531242
Plaats reactie