kunnen niet slapen van zijn gemauw!!

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gesloten
Gebruikersavatar
StarSinger
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 apr 2008 12:46
Locatie: Almere
Contacteer:

kunnen niet slapen van zijn gemauw!!

Bericht door StarSinger »

Mijn vriend en ik hebben een hartstikke lieve brits korthaar kater die nu 7 maanden oud is. Hij mag van ons niet in de slaapkamer! Als we naar bed gaan blijft hij dan ook in de woonkamer. Maar in de ochtend rond een uurtje of 5 is hij het zat en begint hij klaagelijk te miauwen. Echt moperend en zeurend staat hij voor de deur. Hij blijft maar doorgaan je wordt er gek van. Het helpt vaak even als we hem dan eten geven, maar een half uurtje later begint hij weer. Ikzelf denk dat hij zich alleen voelt en gaag bij ons is. Als we ook opstaan is het gezeur ook afgelopen. Dit moment zijn we het aan het negeren dat leek mij het beste anders denkt hij dat hij door zijn gezeur zijn zin krijgt. In de toekomst komt er wel een vriendinnetje voor hem bij dus dan zijn ze met z'n tweeen en hopelijk houd hij dan wel op. Wie kan me nog tips geven om tot die tijd een oplossing te bedenken.

groetjes, Silvia

en klaagende Noel ;-)
Groetjes, Silvia
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: kunnen niet slapen van zijn gemauw!!

Bericht door rieneke »

straal negeren, en daar consequent in blijven!
daarnaast zou je ook een voerbak met timer kunnen kopen, zodat hij rond 5 uur wat te knibbelen heeft.
en een maatje is natuurlijk ideaal :smile:
Gesloten