4 hoog

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
droppie2009
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 okt 2009 10:17

Re: 4 hoog

Bericht door droppie2009 »

Jeetje zeg wat een weg hebben jullie moeten gaan , maar gelukkig gaat het weer goed met Appie.

4 jaar geleden is mijn poes ook van het balkon gevallen , ze was toen 7 jaar en had haar kaak gebroken was wat tanden kwijt en haar voet gebroken.
Tijdens de operatie raakte ze in shock en heeft het helaas niet overleeft :-(
Groetjes Desiree
Snowy en Smookey
*Droppie* 25-06-2009/08-12-2009
*Snoopy* 19-05-2009/02-10-2009
Gebruikersavatar
roderik1963
Lynx
Lynx
Berichten: 147
Lid geworden op: 30 nov 2007 00:39
Locatie: Delft

Re: 4 hoog

Bericht door roderik1963 »

even snel een update over Appie.
Mijnheer heeft al weer sinds enige tijd " babbels " hoor :-)
Hij komt alleen niet meer op het balkon, afgelopen zomer is er helaas niets van terecht gekomen om het balkon katveilig te maken, zat in de portomonee even behoorlijk tegen, maar mijnheer laat het dagenlijks horen dat ie het niet hiermee een is.
Zijn evenwichts gevoel zal nimmer meer hetzelfde worden als voor het ongeluk.
Zijn pootjes zijn redelijk hersteld, kleine hoogtes haalt ie wel om op of af te springen.
het in de krabmeubel klimmen is ie niet verleerd, hij plaagt mij, dan plaag ik hem terug...effe tikkertje spelen en als ie in de top zit kan ie dan zo triomfantelijk kijken...pak me dan als je durft :-)
vandaag zijn jaarlijkse inenting gehaald, had zijn mandje al paar dagen van tevoren in de huiskamer gezet en zijn eten verdeeld, beetje in de mand eerst en daarna pas in zijn etensbakje en toen het zover was " iets " minder geworstel om hem de reismand in te krijgen.
het geklaag was er niet minder om geworden onderweg...

Ondanks zijn eigen ellende heeft Appie mij wel er doorheen geholpen na het overlijden van mijn vader afgelopen kerst, gewoon tegen hem aan zitten lullen over van alles en nog wat, ook al snapte hij er geen bal van....samen tv kijken en mijnheer horen spinnen op schoot, zalig gewoon.
Gebruikersavatar
droppie2009
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 okt 2009 10:17

Re: 4 hoog

Bericht door droppie2009 »

Heel fijn dat het zo goed gaat met Appie :grin: , en huisdieren snappen zulke dingen echt hoor als je verdriet hebt dan zien ze dat en voelen ze dat.
Groetjes Desiree
Snowy en Smookey
*Droppie* 25-06-2009/08-12-2009
*Snoopy* 19-05-2009/02-10-2009
Plaats reactie