Hallo,
ik heb al lang mijn twee katten Stripe en Muis. Ze slapen en liggen overal in huis. Op de bank, op de zitting van de stoel, in de wasmand op de kleren

, overal waar het zacht is en warm. Maar sinds 3,5 maand hebben we nu ook een baby erbij! Onze twee katten vonden/vinden niets leuker dan op alle spullen van onze Rune te liggen: in zijn Maxi Cosi, in zijn park, in de draagmand van de buggy, in zijn babysit,... allemaal wel schattig maar niet zo hygiënisch vind ik als ook ons kindje er dan nog in moet zitten/liggen. Daarom heb ik een week of 4 geleden kattenmandjes gekocht met een leuk kussentje

Vanaf de eerste dag gingen Muis en vooral Stripe erin liggen. Ideaal, dacht ik. Nu gaan ze tenminste niet meer op Rune's spullen liggen. De eerste weken waren de mandjes een groot succes. Ze lagen er soms met twee in 1 mand. De mandjes liggen allebei al vol kattenhaar.
Maar plots.... van dag op dag.... moeten ze van de mand niets meer weten! Met geen stokken zijn ze er nog in te krijgen! Ze liggen weer overal waar ze niet moeten liggen: in de wasmand, op de kachel, op de stoelen,... en overal dat haar hé. Waarom willen ze nu plots niet meer in dat mandje? Zijn de mandjes "te vuil" door het haar erin? Of heeft iemand een idee waarom ze al 3 weken de mandjes de rug toekeren??
Groetjes,
Elke